VinFast VF 6، VF 7 شاسی بلندهای الکتریکی اولین حضور در آمریکای شمالی در لس آنجلس


در میان رونمایی از وسایل نقلیه جدید در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022، دو SUV کوچک از VinFast وجود دارد. این برند الکتریکی مستقر در ویتنام VF 6 و VF 7 خود را در کنار VF 8 بزرگتر و VF 9 سه ردیفه به نمایش می گذارد که هر دو سال گذشته در ایالات متحده معرفی شدند.

از نظر فنی، VF 6 و VF 7 نیز قبلاً معرفی شده بودند و امسال در نمایشگاه اتومبیل پاریس ظاهر شدند. ورود آنها در این هفته در لس آنجلس نشانگر افشای رسمی این زوج برای آمریکای شمالی است، اگرچه VinFast نمی‌گوید چه زمانی در دسترس خواهند بود. قیمت نیز تا کنون ذکر نشده است، اگرچه احتمالاً آنها کمتر از VF 8 هستند که از 42200 دلار به علاوه اشتراک باتری یا 57000 دلار با قیمت کامل باتری شروع می شود. نگران نباشید، یک دقیقه دیگر آن را بهتر توضیح خواهیم داد.

ما می دانیم که VF 6 با 176 اسب بخار (130 کیلووات) در تریم اکو یا 201 اسب بخار (150 کیلووات) در تریم پلاس موجود است. VF 7 با 201 اسب بخار در تریم پایه Eco مطابقت دارد، اما برای پلاس به 349 اسب بخار (260 کیلووات) می رسد. همچنین تنها تریم این دسته است که سیستم چهار چرخ محرک را ارائه می‌کند و بقیه فقط چرخ‌های جلو را می‌چرخانند. سطوح تزئینی به‌علاوه دارای چرم گیاهی داخلی و سقف‌های شیشه‌ای پانوراما هستند و همگی دارای صندلی پنج سرنشین هستند. در حالی که Pininfarina VF 8 و VF 9 را طراحی کرده است، Torino Design مسئول مدل های کوچکتر است. تخمین برد یا سرعت شارژ مجدد هنوز در دسترس نیست.

اکنون، در مورد آن ساختار قیمت گذاری. VinFast به خریداران این امکان را می دهد که خودرو را با هزینه کامل باتری (قیمت بالاتر) یا با اشتراک ماهانه برای استفاده از باتری (قیمت کمتر) خریداری کنند.

این یک رویکرد جدید برای کاهش هزینه یک EV است، اگرچه اشتراک VF 8 هنوز 169 دلار در ماه است. VF 9 حتی بیشتر از 219 دلار در ماه است، و این برای فقط باتری. با این حال، اشتراک تمام تعمیر و نگهداری باتری را پوشش می دهد و پس از کاهش قابلیت شارژ به زیر 70 درصد، جایگزینی را ارائه می دهد.

نمایش خودکار لس آنجلس

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه خودرو LA 2022 هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع