VW Golf GTI 2023 نسخه چهلمین سالگرد چهار دهه از هچ های داغ در ایالات متحده است.

فولکس‌واگن آمریکا برای گلف GTI 40 33055 دلار دریافت می‌کندهفتم نسخه Anniversary با پدال کلاچ و 33855 دلار اگر DSG می خواهید. این محصول جدید مکمل گلف R 20 استهفتم نسخه Anniversary با حداکثر 1800 نمونه نیز با هر دو نوع انتقال در دسترس است.



منبع

6 عکس ها

گلف GTI 40هفتم نسخه Anniversary را همچنین می توان به لطف گرافیک جانبی با الگوی لانه زنبوری و برگردان های “40” متمایز کرد. تزئینات بیرونی، سقف مشکی و درپوش آینه ها برای تضاد با رنگ اصلی بدنه است. در داخل، فولکس‌واگن صندلی‌های پارچه‌ای Scalepaper Plaid، دستگیره تعویض دنده بسیار آشنا که شبیه یک توپ گلف است، و لوگوی «40» در قسمت پایین فرمان نصب می‌کند.

VW Golf GTI 40th Anniversary Edition 2023

فولکس واگن آمریکا در حال و هوای جشنی است که در حال دمیدن 40 استهفتم شمع روی کیک سالگرد گلف GTI. این هات هاچ که چهار دهه از فروش محلی Rabbit GTI در سال 1983 را جشن می گیرد، نسخه ویژه ای بر اساس GTI S دریافت می کند اما با انتخاب بین دو رنگ انحصاری: قرمز تورنادو و خاکستری اورانو. از طرف دیگر، خریداران همچنین می توانند پوملو زرد متالیک یا مروارید سفید اوپال را انتخاب کنند.

همه خودروها روی چرخ‌های 19 اینچی با طراحی چند پره و روکش مشکی براق سوار می‌شوند. فولکس‌واگن تایرهای تابستانی 235/35 را وارد می‌کند و برای جلوه‌ای متضاد، لهجه‌های نوار قرمز را اضافه می‌کند. اگر آلیاژها آشنا به نظر می رسند، به این دلیل است که از Golf GTI Clubsport 45 قرض گرفته شده اند که سال گذشته برای جشن در اروپا عرضه شد. (بله، حدس زدید) 45 سال از زمان عرضه اولیه Grand Touring Injection در سال 1976.