VW Golf Wagon تبدیل به R32 و توربوی بزرگ می‌شود، بسته‌بندی 1080 اسب بخاری


صدای خود را زیاد کنید و به این نسل چهارم فولکس واگن گلف بسیار تغییر یافته گوش دهید. این 1080 اسب بخار (805 کیلووات) قدرت دارد و دارای توربوی غول پیکر است. نتیجه یک صدای شگفت انگیز است.

این خودرو از دانمارک آمده است و سازنده برای ساخت این دستگاه کار بیهوده ای انجام داده است. او پیشرانه را از گلف R32 که نسخه چهار چرخ متحرک مدل نسل چهارم بود، گرفت و همه اجزا را به واگن پیوند زد. اما، این تازه شروع کار است.

R32 با پیشرانه 3.2 لیتری VR6 تنفس طبیعی عرضه می شود. سیلندرهای با حوصله به این سیلندر نزدیک به 3.3 لیتر جابجا می‌شوند و میل لنگ، میله‌ها و پیستون‌ها نیز ارتقا یافته‌اند. یک ورودی توربوی عظیم Garrett G42-1450 و ورودی هوا با قطر وسیع بخش بزرگی از فضای موتور را اشغال می کند. تنها نکته کوچک در مورد این خودرو پیل سوختی است که در قسمت بار عقب قرار دارد.

گیربکس از نسل پنجم گلف می آید. با این حال، تبدیل به کار متوالی دارد. هنگام کروز، راننده باید در هنگام تعویض دنده از کلاچ استفاده کند، اما تعویض دنده بدون بالابر با دریچه گاز امکان پذیر است.

برای کنار آمدن با قدرت، دیفرانسیل لغزش محدود Haldex برای هر دو محور وجود دارد. ترمزها مربوط به دوره 2006-2008 آئودی RS4 هستند. سیستم تعلیق شامل کویلاورهای KW V3 بود.

کشش تمام گاز در این جانور به دلیل سر و صدا و شتاب سریع مانند یک تجربه خشونت آمیز به نظر می رسد. می‌توانید ببینید که سرنشینان روی صندلی‌ها فشرده می‌شوند، و بچه‌های حاضر در این ویدیو به وضوح این تجربه را دوست دارند.

همان کانال ویدیویی جداگانه (بالا) منتشر کرد که نشان می‌دهد این R32 در حال مسابقه با آئودی RS6 تنظیم شده با 830 اسب بخار (619 کیلووات) است. ممکن است فکر کنید اختلاف 250 اسب بخاری (186 کیلووات) به فولکس واگن مزیت مشخصی می دهد، اما وضعیت بسیار پیچیده تر از این است. توربوی عظیم آن واقعاً نمی‌تواند از یک راه‌اندازی بیرون بیاید، بنابراین آئودی کم‌قدرت‌تر در واقع در یک چهارم مایل سریع‌تر است. آنها سپس از یک رول مسابقه می دهند، و حتی پس از آن، واگن R32 RS6 را منفجر نمی کند.



منبع