VW ID.4 تست درایوها فروشنده را به نفع الکسا کنار می گذارد
اندرو ساواس، مدیر فروش و بازاریابی گروه فولکس واگن آمریکا گفت: «در تلاش ما برای ارائه خودروهای الکتریکی و حمل و نقل الکتریکی به همه، ما باید راههای جدید و هیجانانگیزی برای صحبت با مشتریان خود پیدا کنیم. “این همکاری با آمازون دقیقاً این کار را انجام می دهد. دارندگان آینده فولکس واگن می توانند با کمک یک سرویس صوتی که قبلاً با آن آشنا شده اند، تمام آنچه ID.4 ما ارائه می دهد تجربه کنند.”
برای تسهیل تست درایو، الکسا به تمام اطلاعات برای هر درخواستی که مشتری ممکن است بپرسد مجهز شده است. همچنین میتواند به سؤالات مربوط به ویژگیهای ID.4، مانند باتری، شارژ، مانیتور نقطه کور، اتصال به سیستم اطلاعات سرگرمی، هزینه، نگهداری منظم و بسیاری موارد دیگر پاسخ دهد.
تست درایو با الکسا در حال حاضر در مناطق خاص در دسترس است. فولکس واگن و تبلیغات آمازون یک صفحه فرود ایجاد کرده اند که در آن مشتریان می توانند برای سرویس جدید ثبت نام کنند و ID.4 خود را پیکربندی کنند. گفته می شود که درایوهای تست تقریباً 30 دقیقه طول می کشد.
به عنوان مثال، سؤالی در مورد صندلیهای ماساژ ID.4 الکسا را وادار میکند که پاسخ دهد: “عملکرد ماساژ صندلی در صندلیهای جلوی ID4 Pro S و Pro S با گرادیان موجود است. اگر مایلید آن را امتحان کنید، فقط بپرسید، “الکسا، چگونه می توانم ویژگی ماساژ را روشن کنم.”
فولکس واگن آمریکا و آمازون در راه جدیدی برای آزمایش رانندگی با خودرو همکاری می کنند – راهی که به طور بالقوه می تواند نیاز به فروشنده را در طول تست رانندگی واقعی برطرف کند. این پیشنهاد جدید که “Test Drive with Alexa” نام دارد، همانطور که هست به نظر می رسد. مشتریانی که این گزینه را انتخاب خواهند کرد، با آمازون الکسا به عنوان همراه خود، یک تست رانندگی واقعی را تجربه خواهند کرد.

48 عکس ها