VW ID.4 خودروی فرماندهی پهپاد، مفهومی اطلس ناهموار به سمت SEMA حرکت می کند

مفهوم لوازم جانبی VW ID.4

این کراس اوور ناهموار کوچکتر فولکس واگن با افزودن Taos چندین قطعه آفرود را به آن اضافه می کند. تعلیق برجسته فاصله را از سطح زمین افزایش می‌دهد، در حالی که میله‌های حامل و قفسه‌های دوچرخه، تطبیق‌پذیری آن را افزایش می‌دهند.

ID.4 مفهوم فرماندهی هواپیماهای بدون سرنشین EV

مفهوم کمپینگ VW Atlas Basecamp VW Taos Basecamp Active Concept
مفهوم کمپینگ VW Atlas Basecamp

تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید

ID.4 مفهوم لوازم جانبی

این مفهوم لوازم جانبی موجود فولکس واگن برای EV را نشان می دهد. این وسیله نقلیه دارای افزودنی هایی مانند سبد سقفی Thule، قفسه دوچرخه نصب شده در بالای Apex و محافظ های اسپلش است. همچنین از چرخ‌های هشت اینچی با فاصله‌دهنده چرخ‌های H&R TRAK+ و لاستیک‌های سراسری استفاده می‌کند.

مفهوم لوازم جانبی GTI

نمایشگاه SEMA در لاس وگاس همیشه یک زمان هیجان انگیز است. خودروسازان، متخصصان پس از فروش و غیره گرد هم می آیند تا گزینه های سفارشی سازی فراوانی را به نمایش بگذارند.

VW ID.4 EV Drone Command Concept خودرویی است که با نامی مانند این انتظار دارید. فولکس‌واگن ID.4 را برای ایجاد وسیله‌ای برای پاسخگویی به هواپیماهای بدون سرنشین متحرک، یک وسیله آزمایشی برای مقامات دره تنسی برای استفاده در سناریوهای واکنش در دنیای واقعی، تغییر داد. EV دارای یک واحد ذخیره سازی سفارشی برای پهپاد در صندوق عقب و یک نیروگاه قابل حمل است. چرخ های هجده اینچی و سیستم تعلیق سنگین وزن اضافی را کنترل می کنند.

سما نمایش مفهوم لوازم جانبی VW Golf GTI

مفهوم GTI کمی هیجان انگیزتر است. فولکس واگن تصمیم گرفت تا مدل های جلو و عقب جدید، اسپویلر عقب و چرخ های 20 اینچی مشکی براق را که در لاستیک های با کارایی بالا پیچیده شده اند، به آن ببخشد. گلف همچنین دارای کالیپرهای جلویی هشت پیستونی و روتورهای متقاطع تهویه‌شده 14.6 اینچی در حالی که در پایین‌تر از سطح زمین حرکت می‌کند، به لطف کویل‌اورهای H&R Street Performance بهره می‌برد. جعبه سقف تطبیق پذیری بیشتری را به هات هچ محبوب اضافه می کند.

کانسپت کمپینگ Basecamp Atlas از اطلس با چهار چرخ متحرک 4Motion استفاده می‌کند و به این شاسی‌بلند ارتقای مستحکمی می‌دهد. دارای سیستم تعلیق H&R برجسته و کویلاورهای Street Performance Adventure Lift است. لاستیک های تمام زمینی که در اطراف چرخ های 17 اینچی پیچیده شده اند، چسبندگی را فراهم می کنند. در صندوق عقب، فولکس‌واگن نمونه اولیه پمپ هوای دو در یک را با قابلیت باد کردن تشک کمپینگ یا تجهیزات ورزشی تعبیه کرده است.

مفهوم فعال Taos Basecamp

42 عکس ها



منبع

این نمایشگاه از فردا آغاز می شود و فولکس واگن چندین کانسپت را به نمایش می گذارد. چندین مورد از آنها را قبل از روز افتتاحیه فاش کرده است، اما ما باید تا فردا منتظر بمانیم تا در مورد کانسپت Jetta GLI Performance مطلع شویم. فولکس واگن در این نمایشگاه از آن رونمایی خواهد کرد. مجموعه وسایل نقلیه ویژگی ها و لوازم جانبی جدید جالبی را به نمایش می گذارد که برخی از آنها در این خودروساز موجود است.

مفهوم کمپینگ Atlas Basecamp