VW Jetta GLI Performance Concept در SEMA با 350 اسب بخار، دستی 6 سرعته معرفی شد



منبع

تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید

قدرت توقف کانسپت Jetta GLI توسط کیت ترمز کولیس فورجی شش پیستونی جدید با دیسک های کربن سرامیکی ارائه می شود. یک کیت تعلیق کویل اور ارتقا یافته با فنرهای پایین‌تر و پایه‌های کاملاً قابل تنظیم رویه جامد، چیزی را ارائه می‌کند که فولکس واگن آن را به عنوان «یک سیستم تعلیق مناسب برای مسیر و به همان اندازه در خیابان» ارائه می‌کند.

سما نمایش

پس از رونمایی دیروز دو خودروی مفهومی فولکس واگن، این خودروساز مستقر در ولفسبورگ یک خودروی نمایشی دیگر دارد که اولین حضور خود را در نمایشگاه انجمن بازار تجهیزات تخصصی در لاس وگاس نشان می دهد. جتا GLI پرفورمنس به‌عنوان نسخه‌ای الهام‌گرفته از اتومبیل‌رانی از سدان اسپورت وارد می‌شود که به تاریخچه خودروهای تور جتا ادای احترام می‌کند. این دستگاه به‌روزرسانی‌های بصری و سخت‌افزاری زیادی را ارائه می‌کند و آن را به دستگاهی بسیار قوی‌تر از Jetta GLI تبدیل می‌کند.

مفهوم عملکرد فولکس واگن جتا GLI

قدرت از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی موجود در خودرو که به بسته کلاچ عملکرد ارتقا یافته متصل شده است، به چرخ های جلو می رسد. ارقام شتاب در حال حاضر در دسترس نیست، اما ما انتظار داریم زمان 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) حدود پنج ثانیه باشد.

18 عکس ها

آنچه در زیر کاپوت اتفاق می افتد مطمئناً جالب تر است. در آنجا، موتور 2.0 لیتری استوک یک بسته عملکرد جدید از RacingLine دریافت می کند که شامل ورودی هوای سرد فیبر کربن، یک خنک کننده داخلی جدید، یک کیت مدیریت روغن با یک خنک کننده روغن جدید و سایر ارتقاء سخت افزاری است. نتیجه اوج خروجی 350 اسب بخار (261 کیلووات) و 372 پوند فوت (504 نیوتن متر) گشتاور است که از 228 اسب بخار کارخانه (170 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور بیشتر است.

با شروع از نمای بیرونی، کانسپت مبتنی بر جتا GLI Autobahn 2022 اکنون دارای گلگیرهای جلو و عقب 0.8 اینچی پهن‌تر است که ظاهری عضلانی‌تر به سدان کوچک می‌دهد. این به خوبی با دامن های جانبی بزرگتر و ورودی های هوای بزرگتر در سپر جلو اصلاح شده مطابقت دارد. بدنه به رنگ مشکی مات با روکش وینیل سفارشی با تم شش ضلعی تکمیل شده است. تکمیل تغییرات طراحی مجموعه ای از چرخ های مونوبلاک روتیفرم 20 اینچی با روکش های سفارشی است.