VW Vanagon یک وانت کمپر سفارشی با بالابرهای زیبا و دنج است



فولکس واگن وانگون یک ون محبوب در دهه 90 بود. ابعاد جمع و جور آن، آن را به یک حمل و نقل شهری قابل دوام، حتی فراتر از آن تبدیل کرده است. اما اندازه وانگون مانعی نداشت که سازندگان آن را سفارشی کنند و آن را به یک موتورخانه تبدیل کنند.

نمونه موردی: روبی – یک VW Vanagon مدل 1990 که به یک ون سقف بلند تبدیل شده است که می تواند صاحبش را به هر جایی ببرد. ویلیام وودوارد، یک عکاس حرفه ای، بیش از شش سال است که به طور تمام وقت در روبی زندگی می کند و ون در اشتهای او برای ماجراجویی و اکتشاف نقش اساسی دارد.

وودوارد 6’4 اینچ است، اما تغییر روبی به ون این امکان را می‌دهد که هیکل قد بلندش را برآورده کند، از جمله چندین مورد از نیازهای او برای زندگی تمام وقت در جاده. تورهای خانه کوچک ویدیوی بالا شما را به یک گشت سریع از وضعیت زندگی او می برد، از جمله چندین نمونه از استفاده هوشمندانه از فضای دقیقه.

پس از به روز رسانی Ruby دو سال پیش، Woodward توانست قفسه های بالایی را نصب کند و سبدها، جعبه های چوبی و کیسه های خلاقانه را برای ذخیره سازی بیشتر در داخل موتورخانه جمع و جور اضافه کند. فضای اضافی همچنین به او این امکان را می‌داد که یک آشپزخانه مستقل را با سینک، اجاق گاز دو شعله، و روکش تا شود.

با این حال، تغییرات به داخل محدود نمی شود. همانطور که گفته شد، روبی می تواند وودوارد را به هر جایی ببرد. و این به این دلیل است که تایرهای ارتقا یافته دارد، در حالی که یک بالابر دو اینچی همراه با سپرهای سفارشی در دسترس است.

در حالی که هنوز یک آفرود کامل نیست، اما این چیزها وودوارد را قادر می‌سازد تا مکان‌ها و مکان‌های دورافتاده‌ای را که برای کارش به عنوان یک عکاس حرفه‌ای در فضای باز مورد نیاز است، کاوش کند. طراحی بیرونی همچنین دارای جعبه ای است که وسایل فضای باز، مخزن سوخت اضافی و کیسه ای با طناب بکسل را در خود جای می دهد.

یک مرور سریع در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی وودوارد، مکان‌هایی را که او می‌تواند از طریق روبی به آن دسترسی پیدا کند، نشان می‌دهد. بر اساس پست اینستاگرام بالا، به نظر می رسد که او حتی یک سفر سالانه به باجا با Vanagon خود دارد.





منبع