این میتسوبیشی فوسو کمپر یک خانه کوچک با چهار چرخ متحرک است


“Van life” بسیار محبوب است، هم برای مسافران جوانی که سعی در صرفه جویی در هزینه دارند و هم برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که بر زندگی آزادانه در پست های خود تاکید می کنند. اما این دکل میتسوبیشی بسیار فراتر از یک ون سنتی Sprinter با چند چراغ ریسمانی است.

این دکل آتش نشانی سابق در سرزمین های وحشی به یک کامیون کمپر سفارشی تبدیل شده است که مالکان هدر و دانا شش ماه تمام وقت در آن زندگی می کنند. در این ویدیو، آن‌ها به بینندگان اطلاعات کاملی از تنظیمات خود ارائه می‌دهند.

این کامیون خود یک میتسوبیشی فوسو FG140 مدل 2007 است که به لطف چهار سیلندر خطی 4.9 لیتری توربودیزل و چهار چرخ متحرک استاندارد مورد علاقه مسافران جدی است. این زوج این نمونه را تنها با 50000 مایل پیمودند و سیستم تعلیق بلند شده را برای قرار دادن لاستیک‌های 37 اینچی و سپر جلویی پس از فروش با وینچ و چراغ‌های یکپارچه قرار دادند.

تغییرات در غیر این صورت حداقل هستند، با یک جفت صندلی گرم شونده و یک هد یونیت Apple CarPlay به عنوان تنها تغییرات در کابین میتسوبیشی. با این حال، جادوی واقعی این کامیون در پوسته کمپر کامپوزیت سفارشی است که بر روی یک فریم فرعی به کمک فنر سوار می‌شود تا از لرزش بیش از حد داخل خودرو در جاده‌های خاکی و تخته‌شویی جلوگیری کند.

داخل جعبه 15 در 8 فوت شامل یک تخت کوئین، یک آشپزخانه کوچک با اجاق القایی، سینک، یخچال و مایکروویو (که هدر به بینندگان اطمینان می‌دهد که واقعاً زیاد استفاده می‌کنند) و حمام با دوش است. و توالت کمپوست. یک منطقه ناهار خوری با یک میز قابل استقرار زمانی که زوجین بازدید کننده دارند به اتاق خواب مهمان تبدیل می شود. تهویه مطبوع سنتی به سبک خانه، اینترنت Starlink، و یک آبگرمکن آب گرم، کم و بیش احساس میتسوبیشی را مانند یک خانه مناسب برای یک زوج و یک سگ نگه می‌دارد.

پنل‌های خورشیدی روی سقف ۱۲۰۰ وات برق تولید می‌کنند که ۶۰۰ آمپر ساعت باتری را شارژ می‌کنند تا کامیون را روشن و خنک نگه دارد. بقیه ویدیو ویژگی‌های مخفی بیشتری را در پوسته کمپر نشان می‌دهد، از جمله یک غلاف ذخیره‌سازی کشویی قفل‌دار که قرار است دوچرخه‌های کوهستانی زوج‌ها را پس از رسیدن به مسیر نگه دارد.

در زندگی گذشته، من حدود شش ماه در بیرون از یک ون زندگی کردم، و با اینکه سرگرم کننده بود، آن را سخت می کرد. بدون آب، بدون دوش، بدون توالت، بدون اینترنت. در واقع ساختن آن به خانه سخت بود. ظاهراً چیزی که به آن نیاز داشتم ارتقاء از Van Life به Truck Life بود.



منبع