این مینی‌ون منهارت مرسدس، جالب‌ترین خودروی خانوادگی است که نمی‌توانید داشته باشید


ما عادت کرده‌ایم که برخی از خلاقیت‌های وحشی را از مردم منهارت ببینیم، اما این مرسدس بنز کلاس V سفارشی یکی از آنها نیست. به Manhart V 350 سلام کنید، یک مینی ون هفت نفره که با کیت بدنه، سیستم تعلیق پایین تر و کمی بیشتر در زیر کاپوت هوای بیرونی اضافه می کند. و نه، شما نمی توانید آن را در آمریکا بخرید.

منهارت به طور خاص با این کلاس V چه می کند؟ ابتدا متوجه زیبایی AMG در بیرون خواهید شد. این به دلیل کیت بدنه TopCar Design است که شامل یک فاسیای پایینی جدید با ورودی های گوشه بزرگ است. به نظر می‌رسد که از تیم AMG وام گرفته شده است، اما جزئیات کوچک زیادی وجود دارد که به تغییر شکل می‌دهد. کاپوت جدید است و پانل تا حد زیادی صاف را با درب دو گنبدی جایگزین کرده است. یک اسپویلر لب بسیار ظریف روی فاسیا و چراغ های LED ارتقا یافته وجود دارد.

با حرکت به سمت عقب، دامن های جانبی و امتداد گلگیرها را خواهید دید که حالت تهاجمی تری به ون می دهد. یک دیفیوزر در فاسیای عقب به‌روزرسانی شده وجود دارد، و با تم AMG می‌توانید اگزوزهای چهارگانه را در خروجی عقب پیدا کنید. و از آنجایی که ما در مورد Manhart صحبت می کنیم، همه افزودنی ها از فیبر کربن ساخته شده اند.

ممکن است کسی فکر کند که ارتقاهای زیبایی شناختی برای یک مینی ون سفارشی کافی است، اما تغییرات مکانیکی نیز در این جابجایی افراد وجود دارد. این خودرو روی چرخ‌های 20 اینچی دو پره سوار می‌شود و قدرت کمی بیشتر به آن‌ها منتقل می‌شود.

Manhart V 350 مرسدس بنز V کلاس
Manhart V 350 مرسدس بنز V کلاس

Manhart لحنی را برای موتور دیزلی معمولی دو توربوشارژر این ون نصب می‌کند که خروجی آن به 280 اسب بخار و گشتاور 431 پوند فوت می‌رسد. این اتوبان را به آتش نمی کشد، اما ما فکر می کنیم برای عبور راحت از مسیرهای نامحدود با سرعت های بالای 100 مایل در ساعت کافی است.

منهارت به قیمت چنین ارتقایی اشاره ای نمی کند، اما در دنیایی پر از SUV های تزئین شده، ما فقط خوشحالیم که یک ون را در دنیای پس از فروش دوست داریم.



منبع