این نمایندگی متروکه پژو ده‌ها خودرو در حال پوسیدن است


من به عنوان تنها عضو اروپایی خانواده Motor1 ایالات متحده، تمام تلاش خود را می کنم تا خوانندگان را در جریان آنچه در دومین قاره کوچک جهان می گذرد، نگه دارم. من به طور تصادفی به یک ویدیوی جذاب و در عین حال غم انگیز از یک نمایندگی متروکه که میزبان تعداد زیادی از اتومبیل هایی است که در حال پوسیدن هستند، برخورد کردم. این در جایی در فرانسه واقع شده است، قبل از بسته شدن مغازه سال ها پیش، نمایشگاه پژو بود.

هجوم با یک پژو 505 GTi شروع می شود که در کنار یک 405 SR جدیدتر نشسته است، یک جفت سدان آلوده به قالب که احتمالاً مدت زیادی است که جابجا نشده اند. مرد پشت سر کاوشگر ریشو کانال در یوتیوب در نهایت موفق شد به داخل ساختمانی که در آن چیزهای زیادی برای دیدن وجود داشت، وارد شود، و نه فقط پژوهای بسیاری از قمرهای پیش. ما می‌توانیم یک واگن فورد فوکوس نسل اول، یک هاچ‌بک نیسان میکرا نسل اول فیس‌لیفت شده، یک واگن Fiat Palio Weekend و حتی یک مینی‌ون سبز رنگ مزدا پریمسی را ببینیم.

اکثر خودروها دارای نشان شیر هستند که توسط مارک های فرانسوی استفاده می شود، و در حالی که بخش عمده ای از وسایل نقلیه فاسد مربوط به دهه 1990 هستند، چند اتومبیل بسیار قدیمی تر وجود دارد. در اعماق ساختمان یک پژو 203 مشکی از دهه 1950 وجود دارد و یک خودروی کوچکتر پشت آن وجود دارد که به نظر می رسد متعلق به دهه 1920 یا 1930 باشد. اگر بخواهیم یک خودرو را از بین قسمت های رها شده انتخاب کنیم، احتمالاً به سراغ آن 605 SRi سفید رنگ با اسپویلر عقب آن می رویم.

فراتر از فاسد شدن خودروهای یورویی، مجموعه ای از قطعات و دفترچه راهنمای خدمات وجود دارد که ممکن است مفید باشد زیرا این مدل های قدیمی هنوز در سال 2024 در جاده ها هستند. لاستیک ها و روغن موتور باقی مانده علاوه بر این، یک کامیون بازیابی مرسدس در خارج از ساختمان وجود دارد، و ظاهراً یک کامیون دیگر نه چندان دور وجود دارد. حتی قبل از فیلمبرداری این ویدیو ماشین های بیشتری وجود داشت.

دانستن داستان این نمایندگی و تعمیرگاه نادیده گرفته شده جالب است. به نظر می رسد که چندین سال است که عملیاتی نشده است. ماشین‌ها و قطعات رها شده به این رمز و راز اضافه می‌کنند، و ما به همان اندازه مجذوب تابلوی تالبوت هستیم، با توجه به اینکه این برند در سال 1995 مرده است. در حالی که ماشین‌های فیلم‌برداری شده لزوماً چندان خاص نیستند، دیدن آن‌ها برای مردن غم‌انگیز است.



منبع