کانسپت Genesis Neolun می‌تواند یک GV90 سه ردیفه را پیش‌نمایش کند


جنسیس یک SUV جدید یا حداقل مفهومی دارد که می تواند به یک SUV تبدیل شود. این Neolun است و اولین نمایش خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال انجام می دهد. لوک دانکرولک، مدیر ارشد خلاقیت جنسیس، با الهام از “شیشه های چینی نمادین کره ای به شکل ماه” اشاره می کند، کانسپت Neolun دارای طراحی منحصر به فرد جعبه ای با نقش برجسته جنسیس “دو خط” در جلو و عقب است.

نمای بیرونی دارای رنگ دو رنگ مشکی نیمه شب و آبی با شکوه است، در حالی که فضای داخلی دارای چرم سلطنتی نیلی با لوله‌های سفید است. دو ردیف صندلی مجلل به سمت یکدیگر می چرخند تا گرمای اتاق نشیمن را تقلید کنند. صحبت از گرما شد – کف مفهوم گرم شده است. نه فقط صندلی ها، بلکه کل طبقه.

مفهوم نیولون جنسیس

Neolun دارای یک سیستم صوتی ویژه با “معماری صوتی” پیشرفته است که به مسافران یک تجربه صوتی کاملاً فراگیر و شبیه سالن کنسرت می دهد. مانند GV60، یک کره کریستالی در محفظه جلویی وجود دارد که با درگیر شدن سیستم صوتی می چرخد.

مفهوم Genesis Neolun پیش نمایش یک SUV مناسب را نشان می دهد. در این مورد، این کانسپت تنها دارای دو ردیف صندلی است، اما می دانیم که یک GV90 تولیدی در راه است و آن نسخه حداقل باید ردیف سوم را ارائه دهد. جنسیس مانند مرسدس میباخ GLS به طور بالقوه می تواند دو نوع از GV90 را ارائه دهد – یکی با دو ردیف مجلل تر یا یک نسخه سنتی با سه ردیف صندلی.

مفهوم نیولون جنسیس
مفهوم نیولون جنسیس

جزئیاتی مانند عملکرد، پیشرانه و قیمت همچنان یک راز باقی مانده است. ما باید بیشتر بدانیم که نسخه تولیدی این کانسپت تا قبل از پایان سال چگونه خواهد بود.



منبع