این Lexus GX بلند شده یک رویا است


لکسوس قبلاً GX 550 جدید را برای کارهای سبک خارج از جاده با تریم های Overtrail آماده کرده بود. با این حال، صحنه پس از فروش پر از گزینه‌های بیشتر است و این خودروساز با همکاری با JAOS، شرکتی که از سال 1985 به‌روزرسانی‌های چهارچرخ متحرک را توسعه داده و می‌فروشد، برخی از این ویژگی‌ها را برجسته کرد.

این جفت برای اصلاح و افزایش استحکام بیشتر به GX SUV کاملاً جدید که فراتر از یک تغییر بصری ساده است، همکاری کردند. در زیر هیولا یک صفحه اسکید آلومینیومی جدید با ضخامت 4.0 میلی متر (0.16 اینچ) برای محافظت از قطعات حیاتی و یک بالابر تعلیق قرار دارد. فلرهای گلگیر با روکش مشکی مات و پله های جانبی فولادی به سبک لوله مشکی به محافظت از بدنه کمک می کنند.

Lexus GX Overtrail با ارتقاء JAOS

این شاسی‌بلند بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی سبک‌وزن از شرکت‌های پس از فروش سوار می‌شود که با اندازه سهام لکسوس که دارای ۳۳s است، مطابقت دارد. بهبودهای دیگر شامل محافظ سپر جلو ساخته شده از رزین ABS سبک و سفت و سخت، گلگیرهای مشکی با صفحه آلومینیومی و قفسه سقفی آلومینیومی مشکی است. کنترل کرال استاندارد و کنترل کمکی در سراشیبی نیز به آن در انجام وظایف خارج از جاده کمک می کند.

لکسوس به هیچ گونه ارتقای پیشرانه اشاره ای نکرده است. GX 550 استاندارد دارای موتور 3.4 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو است که 349 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این قدرت کافی برای فتح تقریباً هر مسیری است. تویوتا آن را با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جفت می کند که به SUV اجازه می دهد تا 8000 پوند را یدک بکشد.

Lexus GX Overtrail با ارتقاء JAOS
Lexus GX Overtrail با ارتقاء JAOS

GX جدید دارای سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و جعبه انتقال الکترونیکی کنترل شده به صورت استاندارد است. تویوتا همچنین این شاسی بلند را با دیفرانسیل مرکزی با لغزش محدود تورسن قفل‌شونده ارائه می‌کند، در حالی که مدل‌های Overtrail با یک تفاوت قفل اضافی در عقب متمایز هستند.

Lexus GX 550 Overtrail ارتقا یافته با ارتقاهای JAOS در سالن خودرو تویوتا امسال در سالن 7 به نمایش گذاشته شده است. GX 2024 اوایل امسال با قیمت پایه 64250 دلار به فروش می رسد که شامل هزینه 1350 دلاری مقصد می شود.



منبع