ب ام و 340i تیونینگ شده نیسان GT-R R35 را در یک مسابقه درگ حذف کرد



بی ام و سری 3، حداقل در نسل F30، به عنوان خودروی فوق العاده در بین علاقه مندان و مالکان مورد تحسین قرار گرفته است. 340i حتی بدون عبور از محدودیت‌های خرید M3، می‌تواند ارقام سالمی را ارائه دهد که باید به راننده آن لبخند بزند. اما نمونه برتر غیر M 3er به هیچ وجه آنقدر قدرتمند نیست که بتواند نیسان GT-R موجود را شکست دهد. البته، مگر اینکه موتور 3.0 لیتری B58 شش سیلندر مستقیم بیمر لحنی قابل مقایسه با کوپه اسپرت نیسان دریافت کند.

این چیزی است که در اینجا داریم – تطبیق بین یک گودزیلای استوک و یک BMW 340i تیونینگ شده، با حسن نیت سام کارلژیون در یوتیوب. بر روی کاغذ، یا حداقل مالک چنین ادعایی دارد، ارتقاءهای پس از فروش شامل تغییراتی در داخل کاپوت است که برای 500 اسب بخار قدرت (373 کیلووات) و 450 پوند فوت (610 نیوتن متر) گشتاور مناسب است. با پیشرانه تمام چرخ، وزن آن 3820 پوند (1733 کیلوگرم) است.

در همین حال، نیسان GT-R موجود در سال 2018 از یک موتور 3.8 لیتری V6 توئین توربو استفاده می کند که 565 اسب بخار (421 کیلووات) و 467 پوند فوت (633 نیوتن متر) قدرت کشش تولید می کند. نیسان قطعاً قدرتمندتر بود، اما یک کلینچر وجود دارد – این نیسان کمی سنگین‌تر است و وزن آن 3915 پوند (1776 کیلوگرم) است.

آیا مزیت قدرت GT-R می تواند تفاوت وزن را جبران کند؟ ظاهرا نه.

همانطور که در انبوهی از مسابقات مشاهده می شود، چه از حفاری و چه از زمان شروع، ب ام و سری 3 تیونینگ شده نیسان کوپه را کاملاً محو کرد. حتی نزدیک هم نبود که به نوعی ارقام اعلام شده توسط مالک را کمی مشکوک کرد. همانطور که بسیاری از کامنت گذاران ویدیو اشاره کردند، هیچ راهی وجود ندارد که 340i فقط 500 اسب بسازد، مهم نیست که راننده چقدر ماهر باشد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا 3er تنظیم شده در اینجا قدرت خروجی خود را کمتر اعلام کرده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع