رویه کامیون کوچک جدید به یک کمپر مستقل گسترش می یابد


کمپینگ‌های روی کابین کامیون عالی هستند. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند، به خصوص در مقایسه با کمپینگ های جداگانه ای که نیاز به بکسل دارند. و هنوز هم می‌توانند قابلیت‌های اضافی را به کامیون اضافه کنند، مخصوصاً در سفرهای کمپینگ مفید است. با این حال، یک مشکل با پیکاپ های سنتی وجود دارد – آنها معمولا فضای عمودی بیشتری را اشغال می کنند.

اما اگر یک کمپر کامیون جدید وجود داشته باشد که شبیه یک تاپر معمولی است اما به یک کمپر مستقل گسترش می یابد، چه؟ این چیزی است که مردان لاغر کمپر همه چیز در مورد، با حسن نیت مدیر عامل، جیسون بونتراگر و طراح دونوان فردریکسون است.

درست مانند یک پوسته کمپر معمولی، مردان لاغر کمپر از ارتفاع کابین کامیون تجاوز نمی کند. برای چشمی که آموزش ندیده، مانند یک تاپر معمولی به نظر می رسد. با این حال، از طریق یک تاشو 180 درجه با یک چادر پاپ آپ که فضای نشیمن را در خود جای داده است، گسترش می یابد.

این محصول که توسط این شرکت به عنوان یک کمپینگ زمینی با قابلیت گرما، نور، آب و برق توصیف شده است، دارای گزینه های موجود مانند اجاق گاز داخلی، سینک ظرفشویی با آب سرد/سرد، Truma Combi Eco 14300 است. – کوره BTU با بخاری آب گرم یکپارچه، یخچال، مخزن LPG روی برد 5 گالن، یک باتری Red Arc Battery Manager30، یک دستگاه شستشو داخلی PrimoLoo و یک پنل خورشیدی یکپارچه تا 190 وات.

ویدئوی بالای این صفحه باید نشان دهد که چگونه مردان لاغر کمپر برابر کردن.

این مردان لاغر کمپر در اندازه های مختلف موجود است که تقریباً برای هر وانت باری مناسب است، اگرچه مدل های قابل دسترس 5.0 (اندازه متوسط) و 6.5 (اندازه کامل) هستند. برخی از اندازه‌های مدل هنوز در سال 2023 وارد بازار نشده‌اند، از جمله مدل 4.5 مخصوص Rivian R1T.

با این حال، قیمت به چهار سطح تریم بستگی دارد. بسته پایه Bare Bones از 15625 دلار شروع می شود، در حالی که Skin ‘N Bones دارای قیمت برچسب 18750 دلار است. بسته Skinny Fat مجهزتر به قیمت 28750 دلار به فروش می رسد، در حالی که کیت ‘N Kaboodle با مشخصات بالا با قیمت 36,250 دلار به فروش می رسد که شامل هر گزینه ذکر شده در بالا و سپس تعدادی است.



منبع