تولید بوگاتی شیرون به 400 دستگاه رسید و فقط 100 دستگاه باقی مانده است

فضای داخلی نیز به همان اندازه خوش سلیقه با روکش‌های چرم مشکی و سبز زیبا و بلوگا مشکی بر کابین غالب است. لمس فیبر کربن لخت – از جمله فرمان – و اجزای تزئینات داخلی مشکی رنگی زیبا را ارائه می دهد که کاملاً با رنگ چرم مطابقت دارد.

12 عکس ها

400 امین بوگاتی شیرون



منبع

تا آنجا که به رنگ سبز مربوط می شود، بوگاتی می گوید که به خوبی با چرخ های سبک وزن منیزیمی و بسیار قوی Chiron Super Sport جفت می شود. پوشش موتور با رنگ شبانه کمی متضاد اما همچنان بسیار ظریف به پایان رسیده است، در حالی که در برخی از اجزای بیرونی از لهجه هایی در سایه شدید استفاده شده است.

بوگاتی با برنامه تولیدی که برای ابرخودروی شیرون در نظر گرفته است، به آرامی اما پیوسته در حال پیشرفت است. این شرکت فرانسوی به تازگی 400مین نمونه را پس از یک فرآیند مونتاژ حدود دو ماهه در خانه خود در مولشیم مونتاژ کرده است. تیمی متشکل از 20 مکانیک و صنعتگر بسیار ماهر، حدود 1800 قطعه جداگانه را در چیزی که اکنون یک Chiron Super Sport جدید است که منتظر تحویل به صاحب جدیدش است، مونتاژ کردند.

هیچ شگفتی در زیر کاپوت وجود ندارد. موتور 8.0 لیتری چهار توربو W16 بوگاتی به Chiron Super Sport با قدرت 1600 اسب بخار (1176 کیلووات) در این برنامه نیرو می دهد. به لطف یک چهارم بزرگتر توربوشارژرها و افزایش حداکثر سرعت موتور به 7100 دور در دقیقه، خروجی آسیاب 100 اسب بخار بیشتر از Chiron اصلی سال 2016 است. این موتور قدرتمند در پشت سر هم با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ذهن را به ارمغان می آورد. شتاب 0 تا 186 مایل در ساعت (0-300 کیلومتر در ساعت) تنها در 12.1 ثانیه. حداکثر سرعت 273 مایل در ساعت (440 کیلومتر در ساعت) است.

با تولید 400 امین شیرون، بوگاتی فقط 100 نمونه دیگر از این ابرخودرو را قبل از بازنشستگی مونتاژ می کند. موتور W16 زنده خواهد ماند و در رودستر Mistral و Bolide فقط برای پیست استفاده خواهد شد.

هیچ Chiron مانند هیچ چیز دیگری نیست و Chiron 400 تفاوتی با این فلسفه ندارد. این سوپراسپرت دارای بدنه فیبر کربن بدون پوشش با رنگ سبز تیره است که توسط مشتری انتخاب شده است. بوگاتی می‌گوید ایجاد این روکش منحصربه‌فرد «صبر و توجه دقیق به جزئیات» را می‌طلبد – برای مثال، بافت فیبر باید در جهت درست در کل خودرو و در تمام پانل‌های مختلف جریان داشته باشد. این امر مستلزم برش هر پانل به روش خاصی است.