
برخی از معرفیهای اخیر خودروهای جدید و موارد دیگر را در بخش بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.
و تویوتا طرفداران بسیار وفاداری دارد. این خودروساز در بخش خودروهای انبوه و شاسیبلندها در صدر قرار دارد و نرخ وفاداری 62.2 درصدی را برای خودروها و 63.6 درصدی را برای خودروهای شاسیبلند به دست آورده است. برندهای پریمیوم نیز برای خودروها و SUV ها رتبه بندی می شوند. پورشه به نرخ وفاداری 57.4 برای خودروهایی که عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، با SUV های حاکم بر BMW با 58.6 درصد دست یافت. کامیون ها آخرین رده در این مطالعه هستند و این افتخار نصیب فورد می شود. نرخ وفاداری آن 63.8 درصد است که به سختی از تویوتا برای بالاترین درصد در کل مطالعه پیشی گرفته است.
JD Power معاون داده و تجزیه و تحلیل گفت: «راههای متعددی برای وفادار نگه داشتن مالکان وجود دارد، اما هر برند برنده تعهد خود را به عرضه محصولات تازه، فرآیندهای عالی متمرکز بر مالک خودرو، ارزشهای باقیمانده بالا و ارائه خودروهایی با جذابیت بالا نشان داد.» تایسون جومینی. و در بیشتر موارد، همه آنها با سهم بازار برنده هستند.”
مطالعه وفاداری برند JD Power Automotive 2022 منتشر شده است و مورد علاقه آشکاری در میان خریداران خودروهای جدید وجود دارد. در واقع، چهار مورد علاقه وجود دارد، اما تنها یک برند در این مطالعه دو دسته را به خود اختصاص داده است. این برند تویوتا است، اما فورد با اختلاف اندکی بیشترین درصد خریداران وفادار را به دست آورد.
این مطالعه چهارمین سال خود را می گذراند و به طور انحصاری از خریداران خودروهای جدید نظرسنجی می کند. علاوه بر این، روی خریدارانی تمرکز میکند که برای خرید جدید خود با خودرویی با همان برند معامله میکنند. بنابراین، این مطالعه تنها نمایندگیهای دارای حق امتیاز را با استفاده از دادههای استخراجشده از شبکه اطلاعات قدرت JD Power در بر میگیرد. ماشینهای دست دوم مطمئناً در حال حاضر مورد تقاضا هستند، اما این مطالعه دریچهای جالب به دنیای وفاداری را برای آن دسته از افراد صبور ارائه میدهد که به اندازه کافی خودروی جدید را در میان موجودیهای کاهش یافته دریافت کنند.
65 عکس ها