اینجاست که واقعا جالب می شود. مسابقه دوم شاهد جهش سوپرا به یک برتری بسیار سالم است. به وضوح در پرتاب و مدیریت کشش بهتر است، اما این بار شش دیگ جیغ میتواند هلکت را به اندازهای نگه دارد که بتواند ابتدا از خط پایان عبور کند. و منظور ماست فقط – یک چشمک دیگر و سوپرا چراغ های عقب چلنجر را می دید. این اتفاقی هم نبود، زیرا در سومین مسابقه حفاری هر دو خودرو در گرمای مرده از خط عبور می کنند. مسابقه درگ خیلی بهتر از این نمی شود.
اگر تصادفاً نمیدانید زیر کاپوت این خودروها چه میگذرد، در اینجا یک تازهسازی است. چلنجر SRT هلکت دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر است که در این سال و مشخصات خاص، 707 اسب بخار (527 کیلووات) قدرت دارد. در مورد سوپرا، یک مدل استوک با توربوشارژر 3 لیتری شش سیلندر خطی برای 382 اسب بخار (285 کیلووات) یا 335 اسب بخار (250 کیلووات) در مدل های 2020 مناسب است.
همه چیز به اندازه یک رول رقابتی نیست. با وجود جرم چلنجر در حال حرکت، در هر مسابقه به راحتی از سوپرا دور میشود. پس به عاقلان، طرفداران تویوتا بگویید. اگر میخواهید یک هلکت را به چالش بکشید، به نوار درگ بروید و از مزیت وزن خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین، چند ارتقای قدرت نیز ضرری ندارد.