کمری هیبریدی با طول 4.9 متری کاملاً جمع و جور نیست، به ویژه با استانداردهای اروپا اندازه گیری می شود. این به راحتی توضیح می دهد که چرا این سدان با وجود ثابت ماندن نسبتاً روی زمین، در آزمایش در اطراف مخروط ها چابک نیست. کمری با سرعت 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) نتوانست مانور را بدون برخورد به مخروط ها به پایان برساند و به نظر می رسد دخالت دیرهنگام سیستم پایداری الکترونیکی مقصر بوده است. نکته مهم این است که این وسیله نقلیه بر روی تایرهای Dunlop SP Sport Maxx 050 در سایز 235/45 R18 94 سوار شده بود.
بالاترین سرعتی که در آن تست با موفقیت پشت سر گذاشته شد، 45 مایل در ساعت (73 کیلومتر در ساعت) بود که ممکن است یک رکورد نباشد اما با توجه به اندازه و وزن سدان هیبریدی هنوز مناسب است. خلبان آزمایشی متوجه شد که واکنشهای خودرو در این سرعت بسیار پیشبینیکننده است، اگرچه همه تلاشها در سرعت بالاتر موفقیتآمیز نبودند. به طور کلی، حتی نه چندان سریع، خودرو در تست گوزن احساس راحتی و امنیت می کرد.
وضعیت در اسلالوم هم به همین شکل بود. Camry Hybrid هنگام دور زدن مخروطها واکنش خوبی نشان داد، اگرچه هرگز مانند یک وسیله نقلیه زیرک یا عملکرد احساس نمیشد. به لطف پیشرانه هیبریدی با واکنش سریع، زمان اسلالوم نهایی بیش از حد کافی بود و کمری هیبریدی در کنار BMW iX xDrive40 و Volkswagen Polo 1.0 TSI قرار گرفت.
28 عکس ها