خرید و فروش و قیمت خودرو پراید در تهران دیوار | alfaromeoblog

این خودرو هم همانند ۱۱۱ امکان تنظیم ارتفاع فرمان، آنتن برقی، و سیستم صوتی چهار بانده است. تولید این خودرو از سال ۱۳۹۲ به کل متوقف شد و اخرین مدل آن در این سال تولید و عرضه شد. تاریخ تولید این پراید هاچ بک به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد که بعد از بازده زمانی یکساله از آن رونمایی شد. همچنین، وجود پروژکتور در برخی از مدل های ۱۱۱، و چراغ مه شکن از دیگر مواردی است که دستخوش تغییر شده بود. این پراید نخستین مدل تولید شده در سال ۱۳۸۴ است که در کلاس بدنه سدان قرار می‌گیرد.

  • بالا رفتن تیراژ پراید اما موجب شد سهم این خودرو در سوانح جاده‌ای هم افزایش پیدا کند و به‌تدریج انتقادهای بسیاری متوجه آن شد.
  • X۱۰۰، با ورود به سبد محصولات سایپا تاکنون پاسخ‌گوی نیاز بسیاری از اقشار جامعه بوده است.
  • در عقب خودرو نیز صرفا چراغ های جدید تری جایگزین چراغ های قدیمی شده اند.
  • پراید ۱۴۱ هم مثل دیگری مدل‌های پراید، شامل ۱۳۱، ۱۳۱ و ۱۱۱ با موتور M13 اولیه عرضه شد.
  • بعد عربها ناراحتن چرا بجا پورشه و لامبورگینی سوار کیا و بنز میشن….خدایا کمک مردم مظلوم ایران کن …آخه تاکی بی احترامی با ساختن پراید و …بسه دیگه …عوارض گمرک رو بردارید تا مردم بفهمند ماشین چیه….
  • دومین پراید سدان که در تولیدات داخلی ایران جای گرفت، “پراید ۱۳۱” بود که با طراحی جدیدتری در بخش داشبورد، چراغ های جلو و عقب، و سپر به این عنوان مجزا شناخته شد.

نسخه های ابتدایی پراید که تا سال ۱۳۸۴ با لوگو کیا تولید می‌شدند و بعد از آن به لوگو سایپا تغییر یافتند، دو مدل صبا و نسیم بودند و با فاصله زمانی تقریبا یکسانی وارد بازار شدند. در طی گذشت سال های تولد پراید در ایران، این خودرو داخلی تولید ۴ مدل اصلی با بیش از ۵ مجله خبری خودرو آلفا رومئو نسخه فرعی را تجربه کرده و امروزه شاهد تردد بسیاری از این مدل ها در سطح شهر هستیم. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب حوالی ۲۵۶ و ۲۶۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود. قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که گران ترین مدل است.

سایپا ۱۱۱

از بزرگترین معایب این خودرو نیز میتوان به ایمنی بسیار پایین، بازده کم موتور، تعلیق بسیار ضعیف و فضای کم کابین اشاره کرد و همچنین از مزایای پراید ۱۴۱ میتوان به فضای صندوق عقب اشاره نمود. تریم تودری خودرو، داشبورد و کابین از اولین تغییراتی است که در طراحی این ۱۳۱ به چشم می‌خورد. بخش داشبورد و کابین خودرو نیز به طور کامل متحول شده و در این قسمت هم شاهد طراحی مجدد و جدیدتری هستیم. دریچه های کولر، پورت USB و غربیلک فرمان، جعبه دنده، ساعت دیجیتال، و کیلومتر شمار از مهم ترین تغییرات دیگر طراحی جدید ۱۳۱ هستند. در بخش طراحی کابین پراید شاهد سیستم صوتی کاملا ساده ای هستیم که تنها قابلیت پخش کاست و رادیو را دارد که البته در مدل های جدیدتر تغییر یافت. ساعت دیجیتالی کوچکی که در بالای داشبورد جا گرفته در کنار این سیستم صوتی به صورت اغراق آمیزی ساده به نظر می‌آید.

کتاب راهنمای کامل خودرو ساینا

به دنبال این محبوبیت و مقرون‌به‌صرفه بودن پراید، خودروساز ایرانی با گذشت چند سال از تولید و مونتاژ مدل‌های سدان و هاچ‌بک، تغییراتی از جمله اجرای پروژه ارتقای استانداد و ایمنی خانواده ایکس را آغاز کرد. تولید پرایدهای مجهز به ایربگ و کمبرند ایمنی صندلی‌های عقب از دیگر اقدامات سایپا بود. نسل اول فورد فستیوا بدترین وضعیت ایمنی را در میان خودروهای سایز کوچک در آمریکا داشت.از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این خودرو از بدو ورود به ایران قیمت مناسب آن بود. حذف پیکان در سال 1384 به دلیل مسائل مربوط به آلایندگی و مصرف سوخت بالا هم به محبوبیت پراید افزود. به این ترتیب، بازیگر نقش اول صنعت خودروی ایران، میدان رقابت را برای پراید خالی کرد و بخش بزرگی از بازار خودرو در اختیار پراید قرار گرفت. دفترچه راهنمای کامل خودرو پراید شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفی خودرو و تجهیزات، رانندگی با خودرو، نکات رانندگی و فوریت‌های فنی است.

پراید ۱۴۱ اولین فیس لیفتی است که سایپا از پراید صبا عرضه کرده و همین طور اولین خودرو لیفت بک تولیدی ایران است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پراید ۱۱۱ SE با دو میلیون تومان کاهش قیمت، امروز در بازار با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۳۲ SE و پراید ۱۵۱ SE هم دو میلیون تومان و پراید ۱۳۱ SE یک میلیون تومان نسبت به روز یکشنبه ارزان‌تر شدند.

http://3dprintingindustry.ir