این نمایندگی متروکه با خودروهای خراب شده منظره غم انگیزی است


آیا آن ویدیوهای نمایندگی های خودرو را که سال ها پس از بسته شدن مغازه دست نخورده باقی مانده بودند، به خاطر دارید؟ خوب، این یک کپسول زمان نیست، حتی اگر وسایل نقلیه زیادی در داخل و اطراف ساختمان وجود داشته باشد. این نمایشگاه که در جایی در آلمان واقع شده است، ابتدا لاداس را قبل از ارتقا به کیاس فروخت. این همچنین یک فروشگاه خدمات چند مارکی بود، از این رو VW پاسات V6 دیزل واگن و نیسان آلمرا هاچ بک.

مردمی در ساختمان های فراموش شده بر یوتیوب آن را پیدا کرد و مشکلی برای ورود به داخل نداشت زیرا امنیت وجود نداشت و شیشه ها شکسته بودند. افسانه می گوید که این یک تجارت خانوادگی بود، اما دو برادر حدود 15 سال پیش با هم درگیر شدند و تصمیم گرفتند راه خود را از هم جدا کنند. ظاهراً نمایندگی خودرو بلافاصله تعطیل شد، اما فروشگاه خدمات ادامه داد.

تقویمی وجود دارد که به ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ بازمی‌گردد، که نشان می‌دهد مشتریان مدت‌ها پس از بسته شدن درهای نمایشگاه، همچنان مشغول تعمیر خودروهای خود بودند. این تفاوت بین ویترین مینی ون کیا کارناوال متعلق به دهه 2000 که به عنوان جدید تبلیغ می شد و خودروهای اخیری مانند Cee'd هاچ بک که تا سال 2012 به فروش نرسیدند را توضیح می دهد.

اگرچه همه خودروها تخریب شده اند، اما این خودروهای رها شده برچیده نشده اند. دزدها می‌توانستند قطعات یدکی زیادی تهیه کنند تا پولی سریع به دست آورند، اما به نوعی این اتفاق نیفتاد. اعتراف می کنیم که این ویدیو شبیه دعوت به سرقت است، اما دزدان نباید وسوسه شوند زیرا انبار تا حد زیادی از زمان ضبط فیلم خالی شده است. علاوه بر این، مکان ساختمان مشخص نیست.

این کاملاً گیج کننده است که مالکان فقط همه چیز را فروختند و ضررهای خود را کاهش ندادند. این احتمال وجود دارد که ما هرگز داستان کاملی را که در پشت دلیل مرده شدن ناگهانی کسب و کار وجود دارد، پیدا نخواهیم کرد.

غذا هنوز در یخچال بود در حالی که پوسترهایی از دیوار آویزان بود، از جمله یکی از کیا الان باشکوه (ویگاتو در ژاپن). این تصویر تبلیغاتی اولین بار در سال 1995 از زمانی که لوتوس حقوق خودروی رودستر را پس از پایان تولید آن سال به کیا فروخت، گرفته شد. Elan با نشان کیا تا سال 1999 به عنوان خودرویی تقریباً مشابه در کره جنوبی تولید می شد.

همچنین مواد بازاریابی برای کیا کلاروس، مگنتیس و سورنتو وجود دارد، اما همچنین برای لادا نیوا جاودانه که دیدن آن در زیر یک سقف بسیار عجیب است.



منبع