دوج چارجر در سال 2025 دارای موتور 550 اسب بخاری Hurricane Inline-Six Gas می شود


دوج چارجر گازسوز هنوز نمرده است. در حالی که V-8 ممکن است ناپدید شود، دوج به ارائه چارجر یک موتور احتراق داخلی در کنار دو نوع جدید الکتریکی که امروز معرفی شد، ادامه خواهد داد.

در بالای زنجیره غذایی احتراق داخلی، Dodge Charger Sixpack HO قرار دارد که از موتور 3.0 لیتری توئین توربو Hurricane استیلانتیس با قدرت 550 اسب بخار نیرو می گیرد. همچنین یک نسخه Sixpack SO با قدرت 420 اسب بخار وجود دارد.

تیم کونیسکیس، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «مدل‌های دوج چارجر Sixpack با موتور Hurricane به Brotherhood of Muscle یک گزینه گازی می‌دهد که قدرت و گشتاور بهتری نسبت به موتورهای 5.7 و 6.4 لیتری HEMI تولید می‌کند.

در زمان پایان تولید، موتورهای V-8 5.7 لیتری و 6.4 لیتری تنفس طبیعی موجود در چارجر به ترتیب 370 و 485 اسب بخار قدرت داشتند.

مانند نسخه های الکتریکی، شارژر جدید گازسوز به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود و حالت های محرک تمام نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. این خودرو بر روی پلت فرم STLA Large این شرکت سوار خواهد شد که به این معنی است که باید 20 درصد سفت تر از مدل قبلی باشد.

با توجه به تمرکز دوج بر روی عرضه شارژر برقی دیتونا، اطلاعات زیادی در مورد سایر مشخصات، معیارهای عملکرد یا قیمت وجود ندارد. ما می توانیم به شما بگوییم که این یک خودروی هشت سرعته اتوماتیک است، درست مانند خودروهای نسل آخر.

دوج می گوید همه شارژرها در کارخانه مونتاژ ویندزور، انتاریو این شرکت ساخته خواهند شد. تولید نسخه الکتریکی از اواسط سال 2024 آغاز می شود، در حالی که انواع گازسوز از سه ماهه اول سال 2025 شروع می شود.



منبع