رئیس فولکس‌واگن تایید کرد که این برند از سال 2033 فقط با خودروهای برقی در اروپا عرضه می‌شود



منبع

حمایت از این فشار به روز، یک استراتژی تولید جدید است که توسط شفر به عنوان «تفکر پلت فرم» توصیف شده است. بر اساس این فلسفه جدید، فولکس واگن سعی خواهد کرد با تولید خودروهای مختلف با معماری یکسان و طراحی اولیه یکسان به جای مونتاژ یک مدل واحد در هر کارخانه، از صرفه جویی در مقیاس بهره مند شود. این استراتژی فقط شامل برند اصلی فولکس واگن نمی شود، بلکه سایر برندهای اصلی زیر چتر گروه فولکس واگن را نیز شامل می شود. برنج برتر در ولفسبورگ اذعان کرد: “ما از نظر تاریخی زباله های زیادی در سیستمی داریم که می توانیم بیرون بیاوریم.”

فولکس واگن – شرکتی که با رسوایی دیزل گیت بحثی را در مورد آلایندگی خودروهای احتراقی در مقیاس جهانی به راه انداخت – می خواهد استراتژی برقی سازی خود را سرعت بخشد. این خودروساز مستقر در وولفسبورگ برنامه جدیدی دارد که بر اساس آن از سال 2033 فقط خودروهای برقی در اروپا تولید خواهد کرد. این اطلاعات توسط رئیس فولکس واگن، توماس شفر تأیید شد و همچنین گفت که این تاریخ در مقایسه با هدف قبلی اعلام شده در سال 2035 زودتر است.

2026 VW ID.2 X Render 1

در آینده، گروه فولکس‌واگن تعداد مدل‌های برندهای مختلف خود را با هدف دستیابی به حاشیه سود بالاتر برای VW، SEAT، Skoda و بخش خودروهای تجاری کاهش خواهد داد. این بدان معنا نیست که سبد محصولات با محصولات جدید به روز نمی شود و اولین محصولی که وارد می شود نسخه فیس لیفت شده ID.3 با نسخه داغ دو موتوره خواهد بود. این فقط یک تازه سازی جزئی نخواهد بود، زیرا این به روز رسانی “جهش قابل توجه و قابل توجهی از نظر کیفیت، مواد و پایداری سیستم” را به همراه خواهد داشت و مشکلات نرم افزاری فولکس واگن در ماه های اخیر را برطرف می کند.