بهترین رندرها برای هفته 24 اکتبر

رندر کیا سورنتو 2024

این رندر پیش‌نمایش به‌روزرسانی میان چرخه نسل چهارم سورنتو را نشان می‌دهد که از سال 2020 به شکل کنونی به فروش می‌رسد. فیس لیفت برای این SUV می‌تواند تغییرات اساسی در جلو ایجاد کند و چراغ‌های جلو شکل کلی جدیدی پیدا کنند.

C-HR در سال 2016 در بازارهای جهانی به فروش رسید و حدود دو سال بعد وارد ایالات متحده شد. زمان آن فرا رسیده است که خودروساز نسل دوم کراس اوور را عرضه کند و این رندر زبان طراحی جدیدی را با الهام از خودروی الکتریکی bZ4X پیشنهاد می کند.

رندر تویوتا CH-R

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.
اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

پاسات به زندگی خود در قاره اروپا ادامه خواهد داد، جایی که نسل جدیدی را دریافت خواهد کرد. پاسات جدید که در حال حاضر توسط اشکودا فقط به‌عنوان استیشن واگن توسعه می‌یابد، نشانه‌های طراحی را از خانواده ID فولکس‌واگن به‌عنوان پیش‌نمایش در این رندر گرفته است.

رندر VW Passat Variant



منبع رندر Mercedes-AMG CLE 53

نسخه های دو در کلاس C و E کلاس دیگر در دسترس نیستند. در عوض، مرسدس قصد دارد خیلی زود CLE کاملاً جدید را به عنوان جایگزینی برای کوپه ها و کانورتیبل های جمع و جور و متوسط ​​خود عرضه کند. این چیزی است که می تواند شبیه باشد