رندر انحصاری رنو 4 2025 تلاش می کند خودروی برقی مقرون به صرفه را پیش بینی کند


یک موفقیت تجاری برای رنو، Zoe در حال جشن گرفتن 10 سالگی خود استهفتم سالگرد در سال 2022 اما روزهای آن به شماره افتاده است. این شرکت با لوگوی الماس قبلاً اعلام کرده است که تولید خودروهای الکتریکی کوچک را در سال‌های آینده متوقف می‌کند تا فضا را برای موج جدیدی از خودروهای بدون آلایندگی باز کند. احیای R4 و R5 هر دو با کانسپت های رسمی پیش از عرضه رسمی آنها در بازار که در سال 2025 برگزار می شود، پیش نمایش شده اند.

اوایل این ماه در نمایشگاه خودروی پاریس، کانسپت رنو 4اور تروفی به عنوان نشانه‌ای از چیزهایی که در مورد یک خودروی برقی سطح پایه در پیش خواهد بود، در کانون توجه قرار گرفت. ما اکنون سعی کرده‌ایم طراحی این ویترین را کاهش دهیم تا تصور کنیم خودروی جاده‌ای در سه سال آینده چگونه خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو بسیار بزرگ‌تر از رنو 4 کلاسیک باشد، زیرا این کانسپت 4160 میلی‌متر (163.7 اینچ) طول و 1950 میلی‌متر (76.7 اینچ) عرض دارد.

چرخ‌های 19 اینچی این کانسپت جای خود را برای مجموعه‌ای کوچک‌تر با طراحی معمولی‌تر باز کرده‌اند. تلاش ما برای دیدن آینده هاچ بک الکتریکی سگمنت B شامل دستگیره های درهای جلو و عقب، به همراه آینه های شیشه ای معمولی و بدنه باریک تر بدون قوس های برآمده و رکاب های جانبی است. همچنین قفسه سقفی فیبر کربنی را که لاستیک‌های یدکی را نگه می‌داشت برداشتیم و از شر لنگرهای کانسپت در کناره‌های کاپوت à la Ford Bronco خلاص شدیم.

بسیار شبیه رنو 5، 4 جدید بر روی پلت فرم CMF-BEV سوار خواهد شد و باید حدود 1900 میلی متر (74.8 اینچ) ارتفاع داشته باشد تا 4ever Trophy را تکرار کند. به شما یادآوری می کنیم که این کانسپت به گونه ای طراحی شده است که باتری 42 کیلووات ساعتی را در خود جای دهد که برای 402 کیلومتر (250 مایل) آب کافی را تامین می کند. اگر نسخه تولیدی بعدی چیزی شبیه به مدل مفهومی باشد، یک موتور الکتریکی در جلو باید حدود 130 اسب بخار قدرت تولید کند که برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 9 ثانیه مناسب است.

منطق به ما می گوید که از زمانی که رنو در اوایل سال 2021 سوپرمینی الکتریکی را به نمایش گذاشت، 5 قبل از 4 عرضه خواهد شد.



منبع