رنو کپچر جدید دارای تریم آلپاین اسپریت می شود، چرم را از دست می دهد


رنو حدود یک سال پیش به کلیو سوپرمینی فیس لیفتی در میانه چرخه ارائه کرد، بنابراین طبیعی است که معادل کراس اوور آن نیز مورد توجه قرار گیرد. کپچر 2024 از جدیدترین زبان طراحی با چراغ‌های روشنایی LED در روز و لوگوی الماسی بازسازی‌شده پیروی می‌کند. کل نمای جلو بازطراحی شده است، که در طول عمر وسیله نقلیه زیاد اتفاق نمی افتد.

در قسمت عقب که چراغ‌های عقب شکل C خود را حفظ کرده‌اند، اما اکنون گرافیک متفاوتی دارند، تغییرات کمتری وجود دارد. رنو نشان خود را بر روی درب عقب به‌روزرسانی کرد تا با آخرین هویت شرکتی مطابقت داشته باشد، و به نظر می‌رسد که اگزوزهای جعلی اکنون (خوشبختانه) متعلق به گذشته هستند. امیدواریم این نشانه‌ای باشد که این روند آزاردهنده شروع به از بین رفتن کرده است.

تریم جدید Esprit Alpine جایگزین RS Line قدیمی در بالای خط تولید شده است. مشتریان می توانند از بین 14 ترکیب رنگ دو رنگ و به همان تعداد رنگ انتخاب کنند. ارزان‌ترین کپچر 2024 بر روی چرخ‌های فولادی 17 اینچی سوار می‌شود، اما می‌توانید به‌صورت اختیاری آن را به آلیاژهایی با همان اندازه ارتقا دهید یا برای Esprit Alpine تا 19 اینچ بروید.

فضای داخلی فوراً آشنا به نظر می رسد (در نهایت فقط یک فیس لیفت است) اما صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی اکنون 10.4 اینچ اندازه دارد در حالی که بزرگ ترین خوشه ابزار دیجیتال دارای قطری برابر با 10.25 اینچ است. با کپچر 2024، رنو تمام چرم را از داخل کراس اوور ساب کامپکت حذف می کند و همچنین از شر کروم خلاص می شود. اثاثه یا لوازم داخلی جدید از مواد بازیافتی بر اساس مواد تجدیدپذیر مانند کنف ساخته شده است.

به نسخه پایه پایبند باشید و مارک فرانسوی یک موتور بنزینی 1.0 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر کوچک با قدرت 90 اسب بخار را نصب خواهد کرد که از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به جاده تحویل می شود. واحد بزرگتر چهار سیلندر 1.3 لیتری توربو برای 140 اسب بخار مناسب است و با همان گیربکس دستی کار می کند. نسخه قدرتمندتر موتور 1.3 لیتری 160 اسب بخار قدرت دارد و قدرت را از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها منتقل می کند.

همچنین می‌توانید پیشرانه هیبریدی را با موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی که 94 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و با موتور الکتریکی 36 کیلووات، ژنراتور استارت 18 کیلووات و باتری 1.2 کیلووات ساعتی کار می‌کند، انتخاب کنید. خروجی ترکیبی آن 145 اسب بخار است و همیشه در حالت کاملاً الکتریکی شروع به کار می کند. رنو ادعا می کند که 80 درصد رانندگی در شهر بدون استفاده از موتور احتراقی انجام می شود.

قابل پیش بینی است که موتور دیزلی وجود ندارد زیرا خودروسازان فعال در اروپا به تدریج از قرار دادن روغن سوز در کوچکترین خودروهای خود دور می شوند. با این حال، نسخه LPG (گاز مایع) با موتور سه سیلندر 1.0 لیتری توربو و گیربکس شش سرعته دستی وجود دارد. با پر بودن مخازن بنزین و LPG، این کپچر با 100 اسب بخار قدرت می تواند 684 مایل را طی کند.

رنو کپچر جدید که رقیب فورد پوما است، اواخر امسال با شروع تولید سری در اسپانیا در کارخانه وایادولید، در اروپا به فروش می رسد.



منبع