سیستم هیبریدی بزرگتر، با فناوری بیشتر، به روز شده

هوندا می گوید این پیشرانه آکورد هیبریدی را سرگرم کننده تر می کند. هوندا همچنین می گوید انتظار دارد نیمی از فروش آکورد جدید هیبریدی باشد، به این معنی که نیمی دیگر با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ آشنای هوندا ادامه خواهد یافت. هنوز هم 192 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما به روز رسانی های جزئی آن را دقیق تر و پاسخگوتر می کند. یک CVT چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و جدیدترین مدل از سیستم تعلیق مجدد با یاتاقان‌های پایه دمپر و اتصالات توپی در جلو استفاده می‌کند. آکورد 2023 همچنین دارای استحکام شاسی بهتری با پشتیبانی بدنه سفت‌تر و میله‌های مهاربند جلو ارتقا یافته است.

اینها تغییراتی هستند که نمی توانید ببینید، اما شکل جدید آکورد از دست نمی رود. این پیش نمایش هم در تیزرها و هم در تصاویر ثبت اختراع لو رفته بود، اما اکنون ما درک کاملی از نحوه ترجمه ویژگی های محافظه کارانه سیویک به مدل بزرگتر داریم. چراغ‌های جلوی نازک و جلوپنجره کوچک‌تر (نفس گاز) بر چهره غالب است، با خطوط تمیز بدنه که به آرامی به سمت عقب کشیده می‌شوند. آکورد جدید 2.8 اینچ طولانی تر، نیم اینچ عریض تر است و روی رینگ های 17 اینچی استاندارد سوار می شود. 19 اینچ در سطوح تریم بالاتر اختیاری است.

بهینه سازی یک وسیله نقلیه موفق همیشه یک پیشنهاد مضحک در حوزه خودرو است و شکی نیست که هوندا آکورد موفق است. در بخش سدان‌های سایز متوسط ​​رو به کاهش، در سال 2021 پس از تویوتا کمری دوم شد و در بین 20 خودروی پرفروش سال جای گرفت. اکنون، نسل جدیدی در ترکیب وجود دارد که توجه خریداران را از طریق استایل پیچیده، فناوری بیشتر و پیشرانه هیبریدی بهتر به دنبال دارد.

نفوذ Civic بیشتری در داخل وجود دارد، به ویژه با الگوی مش فلزی که روی داشبورد قرار دارد. در تریم‌های با مشخصات بالاتر، یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی وسط پیدا خواهید کرد که بزرگ‌ترین نمونه‌ای است که تا کنون توسط هوندا ارائه شده است. یک صفحه نمایش 7 اینچی استاندارد است و همه آکوردها از یک نمایشگر استاندارد 10.2 اینچی دیجیتال درایور استفاده می کنند. جدیدترین سیستم‌های ایمنی و کمک راننده حسگر هوندا، و همچنین کیسه‌های هوای جدید طراحی شده برای سرنشینان صندلی جلو، استاندارد هستند. کیسه هوای استاندارد زانو و جانبی سرنشین عقب نیز برای اولین بار در آکورد ظاهر می شود.

در بخش فناوری، آکورد 2023 تقریباً برای تمام سیستم‌های رایانه‌ای خود می‌تواند به‌روزرسانی‌های Over the Air (OTA) را انجام دهد. جدید در مورد Accord Touring داخلی Google است که شامل طیف وسیعی از برنامه‌های Google است که می‌توان با Google Assistant آن را به صورت صوتی کنترل کرد.

بیایید ابتدا به پیشرانه بپردازیم، زیرا ممکن است برای برخی موضوع بحث شود. برای سال 2023، موتور اختیاری 2.0 لیتری توربوشارژ 252 اسب بخاری از بین رفته است. علاوه بر این، خروجی Accord Hybrid شماره گیری می شود پایین به 204 اسب بخار (مدل خروجی 212 اسب بخار قدرت داشت). این خودرو همچنان دارای یک آسیاب چهار سیلندر 2.0 لیتری و یک سیستم الکتریکی دو موتوره است، اما یک پیشرانه هیبریدی نسل چهارم با موتور جدید و موتورهای الکتریکی است که در کنار هم نصب شده اند. در حالی که اسب بخار کمی کاهش یافته است، سیستم به روز شده گشتاور را در مقایسه با 232 پوند فوت به 247 پوند فوت افزایش می دهد.

در زمان عرضه، آکورد 2023 در شش تیپ عرضه خواهد شد. LX نقطه ورود است و EX تنها تریم غیر هیبریدی دیگر است. Sport، EX-L، Sport-L و Touring همگی هیبریدی هستند. قیمت گذاری نزدیک به تاریخ فروش آکورد جدید اعلام خواهد شد.



منبع

5 عکس ها

نمای عقب هوندا آکورد 2023