فراری Vision Gran Turismo با دو توربو V6 با قدرت بیش از 1000 اسب بخار معرفی شد

فراری VGT که امروز در فینال جهانی Gran Turismo در مونت کارلو معرفی شد، از 23 دسامبر به Gran Turismo 7 می پیوندد. با این حال، ماشین مسابقه خیالی در حال حاضر در مسابقه کمپین بینندگان در بازی نمایش داده شده است. برنده با گرفتن کلیدهای مجازی در 15 دسامبر به ماشین مسابقه دسترسی زودهنگام خواهد داشت.

آن روز مصادف با رونمایی عمومی از یک مدل در مقیاس کامل در موزه مارانلو خواهد بود، جایی که تا مارس 2023 در کنار سایر پروژه های منحصر به فرد فراری به نمایش گذاشته می شود.



منبع

فراری رسماً با خودروی تخیلی خود به سراغ Vision Gran Turismo می رود. طراحی یکپارچه‌سازی با آینده‌نگر پس از اتومبیل‌های مسابقه اسب پرانسینگ در دهه‌های 1960 و 1970، به‌ویژه 330 P3 و 512 S. که به عنوان یک ماشین تک‌نفره با کابین بسته در نظر گرفته شده است، VGT از مارانلو دارای گرافیک «75» برای سیگنال‌دهی سه است. – ربع قرن از اولین ماشین مسابقه ای این برند، 125 S 1947.

فراری ویژن گرن توریسمو

فراری این محاسبات را انجام داده و می‌گوید Vision Gran Turismo شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از دو ثانیه و 0 تا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) را در کمتر از پنج ثانیه انجام می‌دهد. به طور کلی، ماشین مسابقه ای که به طور خاص برای GT7 ساخته شده است می تواند به بیش از 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) برسد. این برند افسانه‌ای ایتالیایی حتی یک دور فرضی دور پیست فیورانو زیر 1 دقیقه و 10 ثانیه منتشر کرده است.

این انگیزه توسط همان موتور 3 لیتری توئین توربوی 296 GTB / GTS و همچنین اتومبیل های مسابقه ای GT3 و 499P ارائه می شود. با عدم رعایت هیچ مقرراتی، به مهندسان آزادی کامل داده شد تا موتور V6 120 درجه را به ارتفاعات جدید برسانند. این موتور 1030 اسب بخار قدرت در 9000 دور در دقیقه و 900 نیوتون متر (664 پوند فوت) گشتاور در 5500 دور در دقیقه تولید می کند.

ICE که به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه قرض گرفته شده از فرمول 1 متصل است، با سه موتور الکتریکی همراه است که یکی در عقب و دو موتور دیگر به چرخ های جلو نصب شده است. بخش هیبریدی پیشرانه برای 326 اسب بخار دیگر (240 کیلووات) در مفهومی مناسب است که گشتاور ترکیبی آن در عقب به تنهایی 1100 نیوتن متر (809 پوند فوت) است. با وجود پیشرانه پیچیده، فراری VGT تنها کمی سنگین‌تر از مزدا MX-5 است، با وزن خشک تنها 1250 کیلوگرم (2756 پوند) که 43.5 درصد در جلو و 56.5 درصد در عقب توزیع شده است.

27 عکس ها

طراحی تماماً به دنبال نگاه کردن به گذشته برای الهام گرفتن از آینده نیست، زیرا قسمت عقب از 499P اخیراً معرفی شده، به ویژه بال و دیفیوزر گرفته شده است. فراری VGT را با قوس چرخ‌های تهویه‌شده و یک تکنیک آئرودینامیکی تازه ثبت شده با دو کانال جانبی که جریان هوای جلو را در اطراف کابین و روی غلاف‌های کناری هدایت می‌کند، توسعه داده است.