
46 عکس ها
46 عکس ها
نمایندگیهایی که اکنون سرمایهگذاری خودروهای برقی را انتخاب میکنند، دو گزینه صدور گواهینامه خواهند داشت: گواهی مدل E یا گواهی مدل E Elite. همانطور که میتوانید حدس بزنید، رفتن به الیت گرانترین گزینه است، که فروشندهها را ملزم به نصب حداقل دو شارژر سریع DC و یک شارژر سطح 2 میکند. علاوه بر این، حداقل یک شارژر سریع DC باید برای استفاده عمومی در دسترس باشد. نمایندگی های معتبر مدل E فقط به یک شارژر سریع DC نیاز دارند که در دسترس عموم نیز باشد. اما در این سطح، محدودیتی برای تعداد خودروهای برقی که فروشنده می تواند بفروشد وجود خواهد داشت.
در این مرحله، احتمالاً دو سؤال در ذهن دارید: چه مقدار و چه مدت؟ همکاران ما در InsideEVs در این رویداد شرکت کرد و تمام جزئیات را دریافت کرد، از جمله ارائه ای توسط جیم فارلی، مدیر عامل فورد در مورد اینکه چگونه شرکت و شبکه نزدیک به 3000 فروشنده آن می توانند برای فروش خودروهای برقی تکامل یابند.
حداقل، فورد 500000 دلار سرمایه گذاری از سوی فروشندگان برای ارتقاء امکانات را تخمین می زند، اما برای مکان هایی که بالاترین گواهینامه EV ممکن را انتخاب می کنند، می تواند تا 1.5 میلیون دلار افزایش یابد. اینها اعداد سنگینی هستند و فروشندگان فقط تا 31 اکتبر فرصت دارند تصمیم بگیرند. با این حال، کمی بیشتر از آن وجود دارد.
برای مبتدیان، نمایندگی ها ملزم به دریافت گواهینامه EV نیستند. آنها می توانند همانطور که هست سرباز بزنند، اما از اول ژانویه 2024، نمی توانند هیچ وسیله نقلیه برقی فورد مانند موستانگ ماخ ای را بفروشند. همچنین، مهلت 31 اکتبر یک معامله یکباره نیست. اگر بعداً فروشندگان تصمیم به سرمایهگذاری خودروهای برقی بگیرند، پنجره دیگری در سال 2025 باز میشود که واجد شرایط فروش خودروهای برقی از سال 2027 آغاز میشود. از نظر تئوری، فورد تا آن زمان خودروهای برقی بیشتری را در کارنامه خود خواهد داشت که میتواند مکانهای بیشتری را متقاعد کند که در مقابل ساخت خودروهای برقی گواهینامه دریافت کنند. سرمایه گذاری در حال حاضر البته هزینه های سرمایه گذاری احتمالا با گذشت زمان افزایش خواهد یافت.
برای بررسی عمیقتر جزئیات طرح فروش خودروهای برقی فورد، گزارش جامع را در اینجا بررسی کنید InsideEVs.
ارتقاء زیرساخت باید بخش عمده ای از هزینه را تشکیل دهد، اما آموزش و ایجاد فروش آنلاین شفاف از طریق نمایندگی نیز بخشی از این طرح است. همه اینها برای کمک به فورد برای رقابت بیشتر با تسلا طراحی شده است، چیزی که فارلی در رویداد نمایندگی به آن اشاره کرد.
آینده برقی است و فورد مشتاق است تا شبکه گسترده نمایندگی خود را برای سفر همراه کند. جلسات اخیر فروشنده خودرو در لاس وگاس، طرحی را برای نمایندگیها برای دریافت گواهینامه فروش خودروهای برقی، با هدف دوستداشتن بیشتر خودروهای برقی برای خریداران با قابلیت شارژ، قیمتگذاری شفاف و آموزش فروش گسترده، تشریح کرد. اما این امر مستلزم سرمایه گذاری هنگفت از طرف فروشنده است و باید به زودی تصمیم گیری شود.
فارلی میگوید: «ما تسلا را از نزدیک مطالعه کردهایم، بهویژه در مورد اینکه چگونه برند آنها در واحدها و عملیات در نروژ گسترش یافته است. و چیزی که ما متوجه شدیم این است که آنها در حال حاضر تقریباً 1200 کارمند دارند و امکانات بسیار شبیه به دلال دارند.