VW Golf R GP 2019
2019-2020 VW Jetta NF

2020-2021 VW Atlas Cross Sport
2019-2020 VW Golf A7
گروه فولکس واگن 224704 خودرو را به دلیل مشکلات مربوط به سنسور فشار باد لاستیک فراخوان می کند. این فراخوان بر برخی از مدلهای فولکس واگن و آئودی تأثیر میگذارد، که ممکن است سنسورهای معیوب داشته باشند که در شرایط بسیار عجیب و غریب افت فشار را ثبت نمیکنند. به این ترتیب، این وسایل نقلیه از استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه موتوری اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه (NHTSA) برخوردار نیستند.
2020-2021 VW Atlas FL
به طور خاص، فراخوان برای مدلهای 2019، 2020 و 2021 از جمله موارد زیر اعمال میشود:
اطلس 2019-2020 VW
آئودی A3 2019-2020
VW Golf Alltrack 2019
VW تیگوان LWB 2019
آئودی A3 کابریولت 2019
VW Golf Sportswagen A7 2019
2019-2020 VW Golf GTI
2019-2020 VW Jetta GLI
بررسی عمیقتر در فراخوان نشان میدهد که ظاهراً وسایل نقلیه آسیبدیده یک ترکیب سختافزار/نرمافزار نصب شدهاند که شامل یک واحد کنترل ترمز خاص است. به این ترتیب، رفع مشکل یک بهروزرسانی نرمافزاری ساده برای TPMS است که توسط نمایندگیهای فولکسواگن بهصورت رایگان انجام میشود.
جمله بندی فراخوان کمی عجیب است، پس با ما همراه باشید. هیچ اشاره ای به آسیب احتمالی لاستیک یا فوران ناشی از این مشکل نشده است، بلکه به نحوه تشخیص چنین موقعیت هایی توسط سنسورها اشاره ای نشده است. در نامهای به NHTSA، فولکسواگن میگوید این مشکل “خطر ایمنی غیرمنطقی ندارد، زیرا هر پنچری (به معنای کاهش سریع فشار باد لاستیک)، و همچنین انتشار (به معنای کاهش فشار طولانی مدت در چندین لاستیک) شناسایی خواهد شد.”
فولکسواگن تا دسامبر 2022 اطلاع رسانی به مالکان خودروهای آسیبدیده را آغاز خواهد کرد. مالکان همچنین میتوانند با خدمات مشتریان فولکسواگن با شماره 800-893-5298 یا خدمات مشتریان آئودی به شماره 800-253-2834 تماس بگیرند.
بر اساس این فراخوان، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS) در این خودروها “ممکن است در زمان تخلیه باد در بین خودروها کاهش فشار هوا را در زمان کافی تشخیص ندهد. هر چهار لاستیک به طور همزمانمطمئناً وضعیت عجیبی است، زیرا یک راننده احتمالاً نیازی به سنسور ندارد تا بداند هر چهار لاستیک به طور همزمان باد شده اند. اما این شرایط کافی است تا این وسایل نقلیه در چشم دولت ایالات متحده از کار بیفتند.
آئودی Q3 2019
32 عکس ها