مازراتی به صورت آنلاین، خرید آفلاین، طراحی جدید نمایشگاه را معرفی کرد

15 عکس ها

مفهوم فروشگاه جهانی خرده فروشی مازراتی

میلان اولین فروشگاه از چندین فروشگاهی است که مازراتی قصد دارد افتتاح کند. این طرح جدید تا پایان سال مکان هایی در هنگ کنگ، شانگهای، ملبورن، مادرید و برلین خواهد بود. در سال 2023، مازراتی در مکان های بیشتری از جمله لس آنجلس، لندن، توکیو و تورنتو عرضه خواهد شد. خودروسازان همچنان به آزمایش نحوه خرید خودرو توسط مشتریان ادامه می‌دهند و برخی بر روی فضاهای خرده‌فروشی بوتیک تمرکز می‌کنند که تاکیدی بر تجربه معمول نمایندگی‌های فشار بالا ندارد.



منبع

مازراتی یک فروشگاه جهانی جدید را در میلان ایتالیا راه اندازی کرده است. این نمایشگاه شیک نشان می‌دهد که چگونه این برند می‌تواند تجربه خرید آنلاین و آفلاین خودرو را در یک فضای مجلل با مشتریان ترکیب کند.

مازراتی همچنین برنامه Fuoriserie خود را ارائه خواهد کرد که به مشتریان اجازه می دهد تا وسایل نقلیه بی نظیری بسازند. آنها می توانند از بین گزینه های شخصی سازی مختلف مانند رنگ بیرونی، الگوها، دوخت چند رنگ و موارد دیگر انتخاب کنند. مازراتی این برنامه را امسال برای خودروهای مدل سال 2022 در ایالات متحده راه اندازی کرد.

این فضا مانند یک گالری هنری چیده شده است و وسایل نقلیه مانند مجسمه هایی با نور لکه دار هستند. کیس های صفحه نمایش با نور ملایم، گزینه های مختلف رینگ و فرمان این برند را به نمایش می گذارد. همچنین مکانی برای به نمایش گذاشتن پالت رنگ های موجود، انتخاب های چرم دست ساز و موارد دیگر وجود دارد. مشتریان می توانند وسایل نقلیه خود را در اتاق های مشاوره خصوصی با استفاده از پیکربندی دیجیتال MXE 3D شرکت سفارشی کنند.

فروشگاه جدید، که با همکاری شرکت طراحی تجربه مستقر در نیویورک Eight Inc. ایجاد شده است، در منطقه تاریخی Magenta شهر افتتاح می شود و مدلی برای مکان های آینده خواهد بود. این فروشگاه دارای یک نصب پنجره است که یک ماشین “قهرمان” مانند MC-20 را با یک دیوار LED در پشت آن نمایش می دهد. در داخل، فضای خرده‌فروشی دارای جزیره‌ای است که در آن مشتریان می‌توانند وسیله نقلیه خود را پیکربندی کنند، در حالی که مازراتی مهمان نوازی می‌کند و اسپرسو، شراب یا آبمیوه‌های سرد به سبک ایتالیایی سرو می‌کند.