ریچارد هاموند و جیمز ممکن است پس از یک تصادف Scandi Flick دوباره متحد شوند

از نظر فنی، کلارکسون، هاموند و می همه اینجا هستند. با این حال، کلارکسون در صندوق عقب RS4 خود است، بنابراین در واقع ما فقط از همستر و کاپیتان اسلو چشم انداز دریافت می کنیم.

در این ویدیو، می توضیح می دهد که او خیلی سریع پیش می رفت زیرا می خواست در چالش برنده شود. او متوجه شد که سرعت زیادی دارد و سعی کرد از ضربه زدن به خدمه دوربین یا کلارکسون جلوگیری کند.

آخرین گرند تور ویژه است یک تلنگر Scandi جایی که جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند، و جیمز می با اتومبیل های الهام گرفته از رالی در اسکانداناوی رانندگی می کنند. این کاملا یک ماجراجویی بود. در طول مسیر، می با میتسوبیشی لنسر Evolution VIII خود در حالی که سرعت 75 مایل در ساعت (121 کیلومتر در ساعت) را طی می کرد، به دیواری در یک تونل برخورد کرد. در این ویدیو، بچه ها در مورد عملکرد ماشین ها در سفر توضیحاتی دارند.

بچه ها فقط به RS4 کلارکسون توجه می کنند. از نظر آنها، Evo و STI رابطه نزدیکی با خودروهای رالی دارند. در مقابل، این آئودی را به آئودی های دهه 1980 مرتبط نمی کند.



منبع اگر سقوط می را ندیده اید، ارزش تماشای آن را در زیر دارد. برای خلاصه کردن ماجرا، او با سرعت از یک تونل تاریک پایین می‌رفت و خیلی دیر ترمز کرد. او ماشین را 90 درجه چرخاند و سمت راننده را به دیوار کوبید. می توانست از ماشین خارج شود. EMT بلافاصله او را به آمبولانس منتقل کردند تا وضعیت او را بررسی کنند. آنها او را به بیمارستان بردند تا تایید کنند که جراحات شدیدتری وجود ندارد.

هاموند در حال خرید سوبارو ایمپرزا WRX STI خود است. او دوستش دارد. در این ویدئو، او می‌گوید که برنامه این است که خودرو را برای تولید قدرت مضحک تغییر دهیم. با این حال، می تلاش می‌کند با این استدلال که افراد سوبارو تکنیکا اینترنشنال ساعت‌های بی‌شماری را برای توسعه خودرو صرف کرده‌اند، او را از این موضوع منصرف کند.

صدمات وارد شده به Evo به قدری زیاد بود که به دلیل شاسی پیچ خورده، خودرو از کار افتاد. خدمه در طول فیلمبرداری از یک قوچ هیدرولیک برای حرکت دادن موتور در حدود 3.0 اینچ (7.62 سانتی متر) استفاده کردند. آنها در واقع توانستند ماشین را برای بقیه عکسبرداری دوباره قابل رانندگی کنند.