مرسدس بنز EQE SUV آخرین بار قبل از معرفی کامل مورد آزار قرار گرفت

سازنده مستقر در اشتوتگارت، شاسی بلند جدید EQE را به عنوان یک نسخه “چند منظوره” از سدان EQE توصیف می کند. انتظار می رود در مقایسه با سدان سنتی تر EQE، فضای کابین و فضای بار با فضای پا و سر بهبود یافته پیدا کنید. تیزرهای قبلی نشان داده اند که فضای داخلی نیز دارای یک طرح سه صفحه نمایش است که با ترکیبی جذاب از رنگ ها و مواد متضاد احاطه شده است.

تنها سه روز کامل تا معرفی رسمی مرسدس بنز EQE SUV باقی مانده است. اولین نمایش در 16 اکتبر در ساعت 8 بعد از ظهر CEST (2 بعد از ظهر به وقت شرقی) برگزار می شود که خودروساز آلمانی از SUV جدید الکتریکی خود رونمایی خواهد کرد. این خودروساز توسط بخش مرسدس-AMG همراهی می‌شود و دو شرکت کل ناوگان EQ را در باغ‌های موزه رودن پاریس در روزهای 16 و 17 اکتبر در کنار خودروهای مفهومی که آینده الکتریکی خود را پیش‌بینی می‌کنند، به نمایش خواهند گذاشت.

تیزر داخلی مرسدس بنز EQE SUV

شاسی بلند EQE در زیر شاسی بلند EQS قرار می گیرد و اساساً نسخه ای کاربردی از سدان EQE خواهد بود. این دو خودروی الکتریکی از سخت‌افزار مشترکی بهره می‌برند و این بدان معناست که این خودروی تازه وارد احتمالاً به‌عنوان یک SUV EQE 53 با قدرت 677 اسب‌بخار (506 کیلووات) از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره در دسترس خواهد بود. یک SUV مقرون به صرفه تر EQE 43 می تواند 469 اسب بخار (350 کیلووات) تولید کند که با خروجی سدان EQE 43 مطابقت دارد.

احتمالاً قبل از دیدن کامل این خودروی باربری خانواده بدون آلایندگی کافی گفته ایم، اما مرسدس یک تصویر تیزر نهایی برای پیش نمایش مدل دارد. این بار بالاخره می‌توانیم EQE SUV را از بیرون ببینیم، به‌طور دقیق‌تر – طراحی جلویی آن. با این حال، هیچ چیز بسیار شگفت‌انگیزی وجود ندارد، زیرا این شاسی‌بلند از زبان طراحی مشابه بقیه خودروهای سواری EQ پیروی می‌کند.