آخرین لامبورگینی آونتادور قصیده‌ای برای رودستر بی‌نظیر میورا است


15 ابرخودروی آونتادور در اقیانوس اطلس با آتش گرفتن Felicity Ace در اوایل سال جاری جان باختند. این خودروها قرار بود آخرین خودروهای مشتری گل سرسبد Sant’Agata Bolognese باشند، بنابراین لامبورگینی راهی جز ساخت دوباره همه آنها نداشت. در واقع، این برند عجیب و غریب ایتالیایی در جریان این حادثه آتشین حدود 85 وسیله نقلیه را از دست داد که بیشتر آنها شاسی بلندهای اوروس بودند. در اواخر سپتامبر، آخرین آونتادور رونمایی شد.

یک Ultimae Roadster که توسط بخش سفارشی سازی Ad Personam ساخته شده است، پایان نامه Aventador تنها در خط مونتاژ کارخانه در ایتالیا نشان داده شد. اکنون لامبورگینی یک گالری عکس کامل منتشر کرده است که در آن آخرین نژاد در کنار منبع الهام خود ژست می گیرد. رنگ آمیزی شده با رنگ سفارشی Azzuro Flake، ماشین V12 دراپ تاپ با استفاده از میورا رودستر زیبا و زیبا ساخته شده است.

نسخه تک برتونه در ابتدا در آوریل 1968 در نمایشگاه خودرو بروکسل رونمایی شد اما هرگز وارد تولید نشد. روح میورا P400 رودستر در اینجا زنده و زنده است زیرا آواز قو آونتادور با لهجه‌های Grigio Liqueo و Nero Aldebaran برای قسمت پایین بدنه، رنگ جد خود را تکرار می‌کند.

این همان داستان در داخل است که در آن تودوزی چرمی بیانکو لدا با لهجه‌های Nero Aldebaran در اطراف پشت سری‌ها نشانه‌ای از نمونه اولیه اواخر دهه 1960 است. داشبورد که در Nero Ade Alcantara با دوخت Bianco Leda پیچیده شده است، با افتخار یک نشان Miura را حمل می‌کند که در بیرون، به‌ویژه در راکر جانبی نیز خواهید دید.

اگر می‌پرسید چه اتفاقی برای میورا رودستر بی‌نظیر افتاد، این خودرو به سازمان بین‌المللی تحقیقات سرب و روی فروخته شد. مالک جدید تمام قطعات قابل تعویض را با قطعات ساخته شده از روی یا سرب تعویض کرد. علاوه بر این، ILZRO ماشین را با رنگ سبز زیتونی رنگ آمیزی کرد و فضای داخلی سبز رنگی را به آن داد.

به ZN 75 تغییر نام داد و سپس به عنوان یک ویترین عمل کرد و برای اهداف تبلیغاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت و از بسیاری از مراکز طراحی بازدید کرد. در نهایت چند بار دست به دست شد و در سال 2008 زمانی که در Pebble Beach Concours d’Elegance به صورت کاملا بازسازی شده به نمایش گذاشته شد، به مشخصات اولیه خود بازگشت. مقام دوم را در کلاس لامبورگینی کسب کرد.



منبع