آزمایش برای سدان بزرگ مرسدس بنز با AMG ادامه دارد. این ویدیوی جاسوسی جدید نمونه اولیه S63 جدیدی را که گوشت چرخ کرده را از گوشه و کنار پیست نوربرگ رینگ درست می کند، ضبط می کند. با توجه به اندازه و وزن احتمالی S-Class Merc داغ، لاستیک ها نیز می توانند پس از این جلسه تست تهاجمی گوشت چرخ شده باشند.
از نظر ظاهری، AMG تفاوت قابل توجهی با S کلاس استانداردی که در سال 2020 معرفی شد، نخواهد داشت. پوشش استتار همچنان نمای جلو و عقب را می پوشاند و بدون شک تغییرات جزئی را برای شخصیت تهاجمی تر پنهان می کند. ما انتظار داریم تغییرات مشابهی برای فضای داخلی ایجاد شود، اگرچه صندلی های ارتقا یافته و برخی گرافیک های AMG برای نمایشگر MBUX تقریباً تضمین شده است. حالتهای رانندگی خاص AMG، قدرت پربار را همراهی میکنند.
انتظار می رود S63 هیبریدی باشد، اما اینطور است نمی خواهد از چهار سیلندر استفاده کنید یک V8 توربوشارژ دوقلو در زیر کاپوت آن زنده خواهد ماند و ما میتوانیم به وضوح صدای غرش آن را در این ویدیوی جاسوسی بشنویم. هیچ اشتباهی وجود ندارد که V8 در حال سوختن عمیق است، و با کمک هیبریدی از یک موتور الکتریکی، می تواند بیش از 700 اسب بخار قدرت تولید کند.

ما به وزن اشاره می کنیم زیرا یک سدان معمولی کلاس S در حال حاضر یک وزن سنگین است. S63 تقریباً مطمئناً سنگینتر خواهد بود، زیرا ما انتظار داریم که یک پیشرانه هیبریدی پلاگین جدید داشته باشد. همانطور که در اولین نمایش اخیر مرسدس-AMG C63 SE Performance مشاهده شد، اضافه شدن یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری با جریمه وزن قابل توجهی همراه است. این سوپر سدان سطح متوسط در انتقال به عملکرد هیبریدی، با وجود تنزل رتبه از یک موتور V8 به یک موتور احتراقی چهار سیلندر توربوشارژ، 700 پوند افزایش وزن داشت.
مدت زیادی است که نمونه های اولیه AMG S63 را می بینیم که در حال اجرا هستند، و فکر می کنیم که رونمایی آن نزدیک است. مرسدس می تواند همه چیز را قبل از پایان سال رسمی کند. به عنوان مدل 2023 عرضه می شود. اگر اولین بار در سال 2023 اتفاق بیفتد، این می تواند S63 را به مدل سال 2024 سوق دهد. در عین حال، بیشتر به شوخی های خودرویی بپردازید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.
به نظر می رسد این حالت های رانندگی به خوبی وزن اضافه شده را تحمل می کنند. این ویدیوی جاسوسی AMG بزرگ را در حال حکاکی گوشه های متعدد در Nordschleife، هم در سرعت های آهسته و هم سریع، می گیرد. در برخی از پیچهای سختتر، فقط نشانهای از چرخش بدنه قابل مشاهده است، و حتی صدای لاستیک آنقدر هم وجود ندارد.
20 عکس ها