این را نمی توان در مورد مشخصات جانبی نیز گفت، زیرا دریچه برقی داغ آنقدرها متفاوت از مدل محافظه کارتر به نظر نمی رسد. با این حال، اندازه چرخ ها و ترمزها نشان دهنده این است که این در واقع نسخه عملکردی هاچ بک بدون آلایندگی است.
![عکس جاسوسی جدید هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023](https://cdn.motor1.com/images/static/16x9-tr.png)
بزرگترین رمز و راز پیرامون Ioniq 5 N پیشرانه آن است. اعداد نهایی در حال حاضر مشخص نیست، اگرچه مدیران شرکت اشاره کردند که حداکثر قدرت تولیدی بین 580 اسب بخار و 620 اسب بخار (427 کیلووات و 456 کیلووات) از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره خواهد بود. تامین انرژی الکتریکی یک باتری 77.4 کیلووات ساعتی خواهد بود. چیزی که با اطمینان می دانیم این است که Ioniq 5 N معماری E-GMP را با کیا EV6 GT که 576 اسب بخار (420 کیلووات) قدرت دارد، به اشتراک خواهد گذاشت.
نمای عقب تقریباً به اندازه جلویی تهاجمی به نظر نمی رسد، اما همچنان در مقایسه با Ioniq 5 استاندارد دارای تغییراتی است. دیفیوزر در پایین پانل پلاستیکی.