هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023 با استتار کمتر در اطراف نوربرگ رینگ

این را نمی توان در مورد مشخصات جانبی نیز گفت، زیرا دریچه برقی داغ آنقدرها متفاوت از مدل محافظه کارتر به نظر نمی رسد. با این حال، اندازه چرخ ها و ترمزها نشان دهنده این است که این در واقع نسخه عملکردی هاچ بک بدون آلایندگی است.

عکس جاسوسی جدید هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023 بزرگترین رمز و راز پیرامون Ioniq 5 N پیشرانه آن است. اعداد نهایی در حال حاضر مشخص نیست، اگرچه مدیران شرکت اشاره کردند که حداکثر قدرت تولیدی بین 580 اسب بخار و 620 اسب بخار (427 کیلووات و 456 کیلووات) از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره خواهد بود. تامین انرژی الکتریکی یک باتری 77.4 کیلووات ساعتی خواهد بود. چیزی که با اطمینان می دانیم این است که Ioniq 5 N معماری E-GMP را با کیا EV6 GT که 576 اسب بخار (420 کیلووات) قدرت دارد، به اشتراک خواهد گذاشت.

نمای عقب تقریباً به اندازه جلویی تهاجمی به نظر نمی رسد، اما همچنان در مقایسه با Ioniq 5 استاندارد دارای تغییراتی است. دیفیوزر در پایین پانل پلاستیکی.



منبع

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Ioniq 5 N وجود ندارد، اما ما معتقدیم که در مقطعی در سال آینده وارد بازار خواهد شد. فروش در ایالات متحده احتمالا برای مدل سال 2024 آغاز خواهد شد.

این اولین باری است که شکل کاپوت را می بینیم و به نظر می رسد که بر خلاف کاپوت تخت استاندارد Ioniq 5 دارای چهار برآمدگی است. قسمت های خاصی از نمای جلو نیز قابل مشاهده است، از جمله جلوپنجره در قسمت پایین سپر و ناحیه درست زیر چراغ های جلو. به نظر می‌رسد که دسته‌های روشنایی در داخل کمی تغییر یافته‌اند و در کل، قسمت جلویی خودروی الکتریکی اسپرت بسیار تهاجمی‌تر از دریچه برقی استاندارد به نظر می‌رسد.

تیم مهندسان هیوندای و خلبانان آزمایشی که بر روی Ioniq 5 N کار می‌کنند، سرانجام برخی از پوشش‌های استتار اولین هات‌هچ الکتریکی این برند را برمی‌دارند. جاسوسان ما اوایل امروز یک نمونه اولیه را که در نوربرگ رینگ می چرخید، دستگیر کردند و به طور قابل توجهی کمتر از قبل پوشش مبدل داشت. تا حدی، این بهترین نگاه ما به خودروی الکتریکی عملکرد کره جنوبی است.