


دای یوشیهارا قهرمان قبلی فرمول دریفت بود، اما او دوست دارد در خارج از جاده نیز مسابقه دهد. غرفه Eneos SEMA شامل Nissan Frontier Pre-Runner 2006 از شرکت R/T Tuning است. در زیر کاپوت، موتور 3.0 لیتری توئین توربو VR30DDTT وجود دارد که در نیسان Z جدید مشاهده می کنید. تیونینگ اضافی برای این مدل، قدرت را به 600 اسب بخار (447 کیلووات) و 650 پوند فوت (881 نیوتن متر) افزایش می دهد. . برای مقایسه، کاربرد در Z دارای 400 اسب بخار (298 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) است. سیستم تعلیق تعمیر شده و طولانی مدت، دست اندازها را خیس می کند.
تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید

911 GT3 STI همچنین دارای کویلاورهای قابل تنظیم BC Racing با جکهای هوا برای تعویض سریعتر چرخ هنگام دویدن در پیست است. کیت بدنه خودروی مسابقه ای GT3R از VAD Design در بریتانیای کبیر شامل گلگیرهای عریض تری برای نصب چرخ های 19 اینچی Rotiform 917 است. در داخل، یک قفس رول وجود دارد.
DevSpeed موتور سوبارو را به طور گسترده ای اصلاح کرد تا خروجی آن را به 550 اسب بخار (410 کیلووات) برساند. برای مقایسه، مدل 3.6 لیتری فلت 6 سیلندر 07 GT3 قدرتی معادل 415 اسب بخار (310 کیلووات) دارد. تنظیم نیروگاه STI شامل توربو ارتقا یافته، اینترکولر بزرگ، سیستم سوخت تعمیرات اساسی و اگزوز سفارشی است. یک دستی شش سرعته سوبارو، ماهیچه را به چرخهای عقب میفرستد.
در نهایت، یک Acura Integra Type R بازسازی شده 1997 وجود دارد. مالک Alex Alfaro آن را در سال 2014 خریداری کرد. کار شامل جدا کردن بدنه و پوشش پودری جزء تعلیق بود. در زیر کاپوت، یک موتور B18C-R JUN وجود دارد.
62 عکس ها