پک پونی فورد موستانگ نایت کوپه، Mach-E را تیره می‌کند



منبع

فورد در 24 ساعت اول مسابقه 11000 ارسال دریافت کرد که در مجموع 29000 ارسال دریافت کرد. Nite Pony سه فینالیست دیگر – Alastor، Shadowmare و Shadow Stallion را شکست داد. نایت پونی انتخاب درستی بود.

هر دوی تریم‌ها دارای نمای‌های زیرین جلو و عقب مشکی، روکش درب‌ها و درپوش‌های مشکی آینه‌ها هستند. با این حال، ارتقاء همه چیز تاریک نیست، زیرا فورد گرافیک تسویه حساب روشن را روی کلاهک چرخ های سیاه نشان می دهد. فورد پکیج Nite Pony را با هر رنگ بیرونی Mach-E عرضه خواهد کرد.

فورد در ماه ژوئن مسابقه ای را برای نام گذاری بسته جدید مشکی لهجه موستانگ راه اندازی کرد. بعداً در همان ماه، فورد یک علامت تجاری برای “Dark Horse” در سراسر جهان ثبت کرد و ما فکر کردیم که این یک برنده بالقوه است. با این حال، اینطور نبود و ما در اشتباه بودیم زیرا Blue Oval امروز عرضه بسته جدید Mustang Nite Pony را اعلام کرد.

پک پونی فورد موستانگ نایت

سوزی دیرینگ، مدیر ارشد بازاریابی جهانی فورد گفت: «پاسخی که ما برای نام‌گذاری بسته پونی موستانگ نایت دریافت کردیم، باورنکردنی بود – این یک راه سرگرم‌کننده برای جلب مشارکت طرفداران پرشور ما بود».

کیت نایت پونی کار تبلیغ شده خود را در موستانگ کوپه 2022 انجام می دهد و درپوش آینه ها، نشان های GT و پونی و سقف را به رنگ مشکی تکمیل می کند. این خودرو همچنین دارای رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی، سقف مشکی رنگ‌شده و اسپویلر مشکی عرشه‌دار است. این یک ظاهر شوم برای هر دو مدل کوپه و کراس اوور است.

این دومین بسته فورد است که هم در موستانگ کوپه و هم در کراس اوور الکتریکی موستانگ Mach-E موجود است. بسته سفید یخی نشان سفید، چرخ‌های سفید و رنگ بیرونی سفید را اضافه کرده است که تضاد خوبی را با Nite Pony امسال ایجاد کرده است.

فورد این ارتقا را در دو تریم Mach-E 2023 ارائه می‌کند: پریمیوم طیف گسترده و GT Performance Edition. Premium دارای چرخ‌های 19 اینچی مشکی و نشان پونی مشکی است، در حالی که GT PE دارای اسپینرهای 20 اینچی بزرگتر و نشان GT مشکی است.