ترمزهای ارتقا یافته برمبو قبلاً در تیزرهای منتهی به معرفی 300C امروز در آستانه نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2022 نشان داده شده است. کرایسلر احتمالاً سیستم تعلیق را نیز برای هندلینگ تیزتر و همچنین نصب اگزوز با صدای تهاجمی تر برای کسب نشان «C» تغییر داده است. دقیقاً مانند Charger Scat Pack، یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته احتمالاً نیروی موتور را به چرخهای عقب هدایت میکند.
کرایسلر 300 در راه بازنشستگی شایسته ای است زیرا انتظار می رود سال 2023 آخرین سال سدان فول سایز باشد. این خودرو با یک موتور قدرتمندتر نسبت به مدل استاندارد 5.7 لیتری HEMI V8 با قدرت 363 اسب بخار (271 کیلووات) و گشتاور 394 پوند فوت (534 نیوتن متر) با صدایی ضرب المثلی رو به جلو است. کمپین تیزر قویاً پیشنهاد کرده است که 300C به عنوان یک نسخه ویژه با اجرای محدود باز خواهد گشت.
اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم، کرایسلر 300C 2023 می تواند دارای موتور 6.4 لیتری HEMI V8 از بسته شارژر اسکات باشد که قدرت آن 485 اسب بخار (362 کیلووات) و 475 پوند فوت (644 نیوتن متر) است. باید دید که آیا این ارقام خروجی جابهجا میشوند یا خیر، اما دلیلی نمیبینیم که چنین نشود. به عنوان یک نکته جانبی، سدان دوج که از نظر مکانیکی مرتبط است نیز پس از 2023MY خداحافظی می کند، اما نه قبل از یک سری مدل های “آخرین تماس”.
در مورد اینکه چقدر هزینه خواهد داشت، برای پرداخت حق بیمه نسبت به 300S V8 موجود برای 2022MY از 45350 دلار آماده شوید. با در نظر گرفتن تمام ارتقاهای مکانیکی و بصری، تولید محدود، و سال آخر سال 2023MY، قیمت درخواستی می تواند به طور قابل توجهی از آستانه 50000 دلار فراتر رود.
بستهبندیها اواخر امروز منتشر میشوند و کرایسلر ادعا میکند “چیزی قدرتمند در راه است.” از تیزرهای قبلی، متوجه شدیم که 300C در تعداد محدودی در دسترس خواهد بود، که منطقی است زیرا احتمالاً محصول 2023MY فقط خواهد بود. این اولین نسخه 300C از نسل دوم سدان بزرگ است، اما ما برای درمان Hellcat نفس خود را حبس نمی کنیم.