فولکس واگن در بیانیه ای اعلام کرد: «ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و بسته به تحولات آن در مورد گام های بعدی تصمیم خواهیم گرفت. رویترز.
چند روز پس از اینکه ماسک به عنوان “Chief Twit” تبدیل شد، جنرال موتورز همچنین اعلام کرد که تبلیغات پولی توییتر خود را در حالی که مسیر پلتفرم تحت مدیریت جدید را ارزیابی می کند، متوقف می کند. تعامل این شرکت با مشتریانش در توییتر همچنان ادامه خواهد داشت.
تا به امروز، برندهای زیر مجموعه فولکس واگن عبارتند از: فولکس واگن (خودروهای سواری)، خودروهای تجاری فولکس واگن، اشکودا، سئات، کوپرا، آئودی، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و دوکاتی. گروه فولکسواگن همچنین چندین شرکت تابعه مانند بوگاتی ریماک دارد، اما ما شک داریم که خودروساز توقف موقت تبلیغات توییتر را برای آن شرکتها اعمال کند.
از سوی دیگر، فورد تایید کرد که تبلیغات در توییتر را حتی قبل از تصاحب ماسک متوقف کرده است. از سوی دیگر، فیسکر حرکت سخت تری را انجام داد و مالک و مدیرعامل به محض انتشار اخبار مربوط به ماسک و توییتر در آوریل سال جاری، حساب توییتر خود را حذف کردند. سیتروئن واکنش خود را به شکست ماسک-تویتر از طریق یک توییت تک لاین نشان داد.
آئودی آمریکا، واحد آئودی، یک برند گروه فولکسواگن، اعلام کرد که یک روز قبل از بیانیه گروه فولکسواگن، تبلیغات پولی خود را در توییتر متوقف کرده است. رویترز گزارش داد که آئودی آمریکا “به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد.”
48 عکس ها
گروه فولکس واگن جدیدترین شرکت خودروسازی است که پس از تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا، حرکتی را انجام داده و به برندهای خود میگوید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کنند. رویترز.
تنها یک هفته از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت و مدیران ارشد را در این فرآیند برکنار کرد، می گذرد. ماسک امسال پلتفرم رسانه های اجتماعی را تصاحب کرد و طبیعتاً شرکت های خودروسازی که در توییتر نیز حضور دارند، قبلاً به این اقدام واکنش نشان داده اند.