گروه فولکس واگن به لیست برندهایی پیوست که تبلیغات توییتر را متوقف می کنند

گروه فولکس واگن جدیدترین شرکت خودروسازی است که پس از تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا، حرکتی را انجام داده و به برندهای خود می‌گوید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کنند. رویترز.

تا به امروز، برندهای زیر مجموعه فولکس واگن عبارتند از: فولکس واگن (خودروهای سواری)، خودروهای تجاری فولکس واگن، اشکودا، سئات، کوپرا، آئودی، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و دوکاتی. گروه فولکس‌واگن همچنین چندین شرکت تابعه مانند بوگاتی ریماک دارد، اما ما شک داریم که خودروساز توقف موقت تبلیغات توییتر را برای آن شرکت‌ها اعمال کند.

آئودی آمریکا، واحد آئودی، یک برند گروه فولکس‌واگن، اعلام کرد که یک روز قبل از بیانیه گروه فولکس‌واگن، تبلیغات پولی خود را در توییتر متوقف کرده است. رویترز گزارش داد که آئودی آمریکا “به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد.”

فولکس واگن در بیانیه ای اعلام کرد: «ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و بسته به تحولات آن در مورد گام های بعدی تصمیم خواهیم گرفت. رویترز.