آیا آلفارومئو تیزینگ تونال الکتریکی است؟


“عصر جدیدی آغاز می شود” برای آلفارومئو. این یک بیانیه نسبتاً جسورانه است، اما سازنده ایتالیایی تصویری جدید منتشر کرده است که به نظر می‌رسد نویدبخش چیز بسیار هیجان‌انگیزی است. در حال حاضر، تنها چیزی که می توانیم ببینیم یک امضای چراغ عقب است که احتمالاً متعلق به Tonale است.

ترکیب Tonale در حال حاضر چیزی برای سلیقه همه دارد. بسته به بازار، با پیشرانه های بنزینی، دیزلی، هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی به فروش می رسد. بدیهی است که هنوز تنها یک قطعه از پازل گم شده است و آن مدل کاملاً الکتریکی است. هنوز به طور رسمی تایید نشده است اما شعار موجود در تیزر جدید به چیزی رادیکال برای آلفارومئو اشاره می کند.

این خودروساز ایتالیایی در مورد چشم انداز رونمایی از نسخه بدون آلایندگی Tonale صحبت سختی کرده است. تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که یک خودروی برقی Tonale از نظر فنی امکان پذیر است و این مستقیماً از رئیس محصولات آلفارومئو، دانیل تیاگو گوزافامه آمده است. در فوریه سال گذشته، در جریان پرتاب Tonale در آمریکای شمالی، او به همکاران ما در این مورد گفت داخل خودروهای برقی که “معماری می تواند از نظر فنی یک نسخه الکتریکی خالص را پشتیبانی کند، اما هنوز تصمیم گیری نشده است.”

البته این تنها سناریوی ممکن در اینجا نیست. آلفا می‌تواند نسخه‌های احتراقی یا هیبریدی قدرتمندتری از این کراس اوور کامپکت را معرفی کند، چیزی شبیه به مدل QV. این فقط یک حدس و گمان از طرف ما است، اما این عصر جدید آلفارومئو در مورد آن صحبت می کند که باید چیزی بیش از یک تریم فانتزی یا یک مدل نسخه ویژه باشد. یا شاید حتی یک Tonale هم نباشد.

در اوایل سال جاری، این برند یک کراس اوور الکتریکی کوچک آینده را به نمایش گذاشت. انتظار می‌رود این خودروی الکتریکی که قبلاً با نام Brennero شناخته می‌شد، زیربنای خود را با جیپ اونجر به اشتراک بگذارد که به نوبه خود شباهت‌های زیادی با پژو e-2008 اروپا و سایر مدل‌های Stellantis دارد. این کراس اوور پایین تر از Tonale در محدوده این شرکت قرار می گیرد و در نیمه اول سال 2024 رونمایی می شود.



منبع