BMW اکنون چرخ های قفل مرکزی را برای M2، M3 و M4 می فروشد


در دنیای پر سرعت موتوراسپرت، جایی که هر ثانیه اهمیت دارد، یک فناوری انقلابی وجود دارد که عمل عادی تعویض چرخ ها را به رقصی هیجان انگیز از سرعت و دقت تبدیل می کند. چرخ قفل مرکزی را وارد کنید – قهرمان گمنام توقف سریع پیت. و اکنون، می‌توانید آن‌ها را روی BMW M2، M3 یا M4 خود در جاده‌ها نصب کنید، جایی که توقف سریع در پیت اهمیتی ندارد. شاید.

برای کسانی که با چرخ‌های قفل مرکزی آشنا نیستند، در اینجا یک آغازگر وجود دارد: به جای مهره‌های معمولی (معمولاً پنج عدد در خودروهای اسپرت) که چرخ‌ها را در جای خود نگه می‌دارند، از یک مهره مرکزی غالب استفاده می‌شود. این مانند ابرقهرمان مهره‌ای است که با گشتاور 686 پوند فوت، روز را نجات می‌دهد. این همان چیزی است که BMW می گوید مهره مرکزی این چرخ ها برای اطمینان از اتصال مناسب به آن نیاز دارد. در اینجا امیدواریم که در مسیر رسیدن به پیست نیازی به تعویض لاستیک نداشته باشید.

مسلماً، ما در اینجا کمی با BMW سرگرم می‌شویم، زیرا چرخ‌های قفل مرکزی می‌توانند بدون تجهیزات خاص جدا شوند/نصب شوند. با این حال، آنها می توانند مزایایی مانند کاهش جرم دوار را ارائه دهند. برای کسانی که به طور منظم ماشین خود را دنبال می کنند، تعویض چرخ/لاستیک مطمئناً بسیار سریعتر است. و ما فقط بیرون می آییم و آن را می گوییم – آنها ظاهری تمیز و باحال به ماشین می آورند. چرخ‌ها که برای مدل‌های M فوق‌الذکر از BMW M Performance Parts موجود است، طراحی پره‌های Y و روکش مشکی با لمس حروف M Performance آسیاب شده دارند. این چرخ ها فقط یک ارتقاء عملکرد نیستند – آنها یک بیانیه هستند.

برنامه قطعات پرفورمنس BMW M که فراتر از چرخ‌ها حرکت می‌کند، گنجینه‌ای از خوبی‌ها برای تقویت M شما دارد که حاصل بیش از پنج دهه تخصص در ورزش موتوری است. این شامل همه چیز از سیستم تعلیق و اجزای محرکه تا تعداد زیادی از قطعات فیبر کربنی برای ارتقاهای زیبایی شناختی و عملکردی است.

چرخ های قفل مرکزی جدید BMW در سایزهای 19 و 20 اینچی عرضه می شوند. قیمت هنوز اعلام نشده است



منبع