از دیدن آخرین مدل بنز 2022 EQS حیرت می کنید! تصاویر+مشخصات فنی | alfaromeoblog

جز تعداد معدودی از محصولات که در سال 2007 در کارخانه خودروسازی آلمان مونتاژ می شد، بیشتر خودروهای GLS در کارخانه مرسدس آلباما مونتاژ می شوند. اولین نسل از این خودرو با نام X164 بین سال های 2006 تا 2012 تولید شده است سپس نسل بعدی کلاس GL مجله خبری خودرو آلفا رومئو با نام X166 از سال 2012 جایگزین آن شد. از سال 2016 با ارائه فیس لیفتی از نسل دوم این خودرو، نام کلاس GL به GLS تغییر یافت. بنز E200 به عنوان خودروی پایه این کلاس محسوب می شود و در سال 2016 توسط شرکت ستاره ایران به بازار ایران راه یافت.

  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ، کیت ترمز AMG، هشت عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.
  • همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
  • قیمت محصولات بنز موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.
  • تا باز شدن دوباره مرزها و واردات خودرو، تعداد انبوهی از کلاس‌های مختلف اعم از نمونه‌های شناخته شده C, E، S و SL و کلاس‌هایی جدید همانند ML, SLK, CLK, CLS و A و B به ایران آمدند.
  • نخستین محصولات این سری در سال ۱۹۵۹ وارد بازار شد و مرسدس بنز سپس مدل‌های کوپه و کابریولت این مدل را با موتورهای قوی‌تری ساخت.
  • در کنار این موضوع می‌توان به صندلی‌های مهندسی شده و زیبای این ماشین اشاره کرد.

در این دوره دوباره بنز و ب‌ام‌و رو در روی هم قرار گرفتند و تقابل این دو رقیب سنتی، بازار خودروهای لوکس و گرانقیمت ایران را داغ‌تر کرد. خوشبختانه نسل‌های متمادی این خودروها نیز به‌طور مستمر به ایران وارد می‌شدند تا تنوع در کشورمان به طرز قابل توجهی بالا باشد. در دهه پیشین که سری W100 یا همان ۶۰۰ در مقیاسی وسیع برای استفاده تشریفاتی به ایران وارد شده بود، مرسدس بنز به عنوان طلایه‌دار برندهای لوکس ایران شناخته می‌شد و نسل‌های موفق کلاس S یعنی W108 و W116 توانستند در ایران موفقیتی قابل توجه کسب کنند.

اجاره خودرو بنز بدون راننده

با خرید لوازم یدکی خودرو از رادیس کار می توانید از قطعات یدکی اورجینال، با بهترین کیفیت و قیمت بهره مند شوید. این خودرو در سال جاری به بازارهای جهانی معرفی شده و با این مشخصات فنی و امکاناتی که بنز برای آن در نظر گرفته، نمی‌توان انتظار قیمت پایینی داشت. این خودرو در مدل پایه یا همان +EQS 450 قیمتی معادل 110 هزار دلار خواهد داشت. مدل میانی یا همان EQS 580 هم با نرخ 120 هزاردلاری به بازار عرضه می‌شود. گران‌ترین و البته لوکس‌ترین مدل این خودرو که EQS AMG نام دارد اما با قیمت بسیار متفاوتی که معادل 150 هزار دلار خواهد بود به بازار عرضه می‌شود.

بنز cls500 مدل 2012

ودیعه و هزینه اجاره برای هر خودرو متفاوت بوده که طریقه پرداخت آن به دو صورت آنلاین یا پرداخت در محل است. به شکل خلاصه باید گفت که طبیعتا مرسدس بهترین های خود را برای این مدل ارائه می دهد. البته این قابلیت فعلاً در اتوبان‌های کشور آلمان قابل‌استفاده است و دیگر کشورها از آن پشتیبانی نمی‌کنند؛ چرا که نیاز به زیرساخت‌های خاصی در مورد اتوبان‌ها خواهد داشت. ایران، بهشت آفرود سواران است؛ زیرا در این کشور چهار فصل، جنگل، بیابان، دشت، کوه و …

از موارد قابل توجه مرسدس بنز S500 کوچک‌تر بودن درب‌های عقب نسبت به مدل استاندارد است، با این کار شیشه لچکی مثلثی شکل عقب نیز از درب به ستون C منتقل شده است. نماد ستاره سه‌پر مرسدس بنز نیز همچنان روی قسمت عقب، فرمان، دماغه، مرکز رینگ‌ها و پیشرانه نقش بسته است. شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد. امروزه مرسدس بنز یکی از زیر مجموعه های شرکت دایملر آ گ به شمار می آید و همراه با آئودی، بی ام و پورشه چهار خودروساز مشهور و لوکس آلمانی و به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می شوند. رادیس کار یک فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودروهای لوکس است که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو هایی مانند بنز و بی ام و فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در تهران انواع لوازم یدکی را از برندهای معتبر و معروف دنیا تامین می کند.

http://3dprintingindustry.ir