اسپیکر Zeppelin McLaren Edition تجربه سوپراسپرت را به اتاق نشیمن شما می آورد


اگر تا به حال رویای داشتن یک قطعه از برند معتبر مک لارن را بدون شکستن هزینه داشته اید، آرزوی شما به تازگی محقق شده است. Bowers & Wilkins، برند معروف بریتانیایی صدای ممتاز، اینجاست تا با جدیدترین ساخته خود، Zeppelin McLaren Edition، این کار را انجام دهد – همکاری که یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها را برای داشتن یک کالای با مارک مک لارن به شما ارائه می‌دهد.

این محصول جدید تنها یک بلندگوی بی‌سیم دیگر نیست، زیرا مشارکت Bowers & Wilkins و McLaren Automotive را جشن می‌گیرد. Zeppelin McLaren Edition برای جشن گرفتن اتحاد این دو برند و شصتمین سالگرد مک لارن طراحی شده است و آن را به یک کالای کلکسیونی تبدیل می کند که چیزی فراتر از یک سیستم صوتی است.

ما در اینجا متخصص صدا نیستیم، اما به نظر می رسد این بلندگوی بی سیم بهترین های هر دو دنیا را با هم ترکیب می کند. شیک است و به نوعی ما را به یاد طراحی خودروی مک لارن با پوشش خاکستری گالوانیکی و برجسته‌های نارنجی پاپایا می‌اندازد. از سوی دیگر، تقویت‌کننده قدرتمند 240 واتی و قابلیت ارتقا یافته چند اتاقه را ارائه می‌دهد که به تعدادی از بلندگوهای سازگار Zeppelin اجازه می‌دهد از طریق یک برنامه تلفن همراه متصل و راه‌اندازی شوند.

برای بزرگداشت بیشتر شصتمین سالگرد مک لارن و میراث رویایی بروس مک لارن، Bowers & Wilkins نسخه تولید محدودی از Zeppelin را با نام مناسب Zeppelin McLaren 60th Anniversary Edition منتشر می کند. تنها 60 قطعه از این قطعات منحصربفرد تولید خواهد شد که هر کدام دارای رنگ‌های مسابقه‌ای الهام گرفته از رنگ‌های زنده و روکش نارنجی پر جنب و جوش هستند. اسپیکرها به طور انحصاری از نمایندگی های منتخب مک لارن در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.

بلندگوی جدید نقطه اوج همکاری است که در سال 2015 آغاز شد. Bowers & Wilkins نقشی محوری در توسعه سیستم‌های صوتی موجود در سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای مک لارن ایفا کرده است. سال گذشته، این دو برند هدفون‌های بی‌سیم مشابهی را نیز عرضه کردند.

Zeppelin McLaren Edition از امروز در دسترس خواهد بود و برای کسانی که به دنبال داشتن بخشی از تاریخ مک لارن هستند، مدل 60th Anniversary را می‌توان منحصراً از نمایندگی‌های منتخب مک لارن تهیه کرد. با برچسب قیمت 899 دلاری، این قطعه هنری منحصربفرد صوتی بدون شک یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای داشتن یک کالای مارک مک لارن است و به شما این امکان را می‌دهد تا بخشی از برتری خودروی مک لارن را وارد زندگی روزمره خود کنید.



منبع