ایسوزو D-Max جدید آماده مبارزه با هایلوکس، ناوارا و سایر کامیون‌هایی که نمی‌گیریم


ایسوزو D-Max یک کامیون سایز متوسط ​​است که با تویوتا هایلوکس، نیسان ناوارا و پیکاپ های مشابه در مکان هایی مانند آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه رقابت می کند. یک نسخه به روز شده که به تازگی در تایلند به نمایش درآمده است، شامل یک مدل V-Cross 4×4، قبل از فروش از 12 اکتبر.

D-Maz به روز شده دارای یک برآمدگی برقی در کاپوت و جلوپنجره اصلاح شده با موقعیت بالاتر است. فاسیای پایین اکنون دارای پرده های هوا در گوشه ها است. چراغ های روشنایی در روز در قسمت بالایی چراغ های جلو قرار دارند. قسمت عقب دارای چراغ‌های عقب جدید است که دارای طراحی سه سطحی L شکل است. اسپویلر در قسمت بالایی درب عقب بزرگتر است.

کابین اصلاح شده دارای دو دستگیره فیزیکی برای تنظیم و تنظیم صدا برای کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی 9.0 اینچی است. صفحه نمایش پانل ابزار به 7.0 اینچ افزایش می یابد. تزئینات اطراف خوشه گیج و پانل درها دارای چیزی است که ایسوزو آن را “الگوی تا شدن میورا” می نامد. صندلی های ردیف اول و دوم به درگاه USB-C دسترسی دارند.

D-Max همچنین دارای فناوری ایمنی بهبود یافته است. یک دوربین استریو جدید می تواند عابران پیاده یا خطرات موجود در جاده را تشخیص دهد و به طور خودکار برای این خطرات ترمز کند. محفظه گرم شده از مه شدن لنز در دماهای سرد جلوگیری می کند. کروز کنترل تطبیقی ​​برای کامیون هایی با گیربکس دستی در دسترس است.

کابین فضایی پیکاپ ایسوزو D-Max

کابین فضایی پیکاپ ایسوزو D-Max به روز شده

ایسوزو دی مکس 2020

نسخه موجود D-Max به سال 2019 باز می گردد. در آن زمان، این اولین نسخه جدید کامیون در هشت سال گذشته بود.

نسخه پرطرفدار D-Max V-Cross دارای موتور 3.0 لیتری توربودیزل شش خطی است که 188 اسب بخار قدرت و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. خریداران می توانند شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک را انتخاب کنند. این کامیون حالت جدید زمین ناهموار را به دست می آورد که توانایی ترمز و کنترل موتور را هنگام رانندگی خارج از جاده تغییر می دهد.

تریم های کمتر با موتور 1.9 لیتری توربودیزل چهار سیلندر با قدرت 148 اسب بخار (110 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) در دسترس هستند. همچنین یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک ارائه می دهد.

در تایلند، D-Max دو در مدل پایه با قیمت اولیه معادل 17560 دلار (650000 بات تایلند) است. تریم V-Cross دو درب معادل 24777 دلار (917000 بات تایلند) است. گران ترین تریم چهار در V-Cross با گیربکس اتوماتیک به قیمت 33967 دلار (1.257 میلیون بات تایلند) است.

ایسوزو در سال 2022 حدود 340000 نمونه از D-Max را در سراسر جهان فروخت. این خودرو به ویژه در تایلند محبوب بود، جایی که این کامیون در سال گذشته 180000 دستگاه جابه‌جا کرد.



منبع