وانت های جدید جهانی و کامیون های اسرارآمیز رم سرفصل Stellantis Commercial Push


اواخر این ماه، Stellantis خط تولید ون جهانی جدید خود را ارائه خواهد کرد. این شرکت قصد دارد خودروهای تجاری “تصور مجدد” را از چندین برند زیر چتر شرکت خود معرفی کند.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، رئیس واحد تجاری خودروهای تجاری Stellantis، و خاویر پژو، معاون ارشد واحد تجاری خودروهای تجاری، ارائه 23 اکتبر را رهبری خواهند کرد. مدیران عامل سیتروئن، فیات، اوپل، پژو، رم و واکسهال “برای رونمایی از محصولات کلیدی” به آنها خواهند پیوست.

ما نمی دانیم که Stellantis چه چیزی را فاش خواهد کرد. اعلامیه رویداد شامل تصاویری از چندین مدل از رم، فیات و سیتروئن، مانند آمی کوچک است. Stellantis تاکید کرد که واحد خودروهای تجاری آن یکی از هفت موردی است که در برنامه استراتژیک Dare Forward 2030 این خودروساز در مارس 2022 معرفی شده است.

یکی از ون هایی که ممکن است در این رویداد حضور یابد، فیات دوکاتو تازه شده است. عکاسان جاسوسی ما اخیراً نسخه به روز شده ای از ون را در حال آزمایش عکسبرداری کرده اند. نسل سوم در سال 2006 و قبل از ورود به ایالات متحده برای مدل سال 2014 با نشان Ram عرضه شد. فیات به‌روزرسانی‌شده احتمالاً به این معنی است که ProMaster می‌تواند پس از به‌روزرسانی برای سال 2023، یک تغییر ظاهری دیگر نیز دریافت کند.

ون با پوشیدن استتار در قسمت جلویی جاسوسی شده بود و تغییرات ظاهری را که روی صورتش می آمد پنهان می کرد. دوکاتو باید سپر جلوی جدید، جلوپنجره‌ی تازه‌شده و دیگر تغییرات طراحی جلویی داشته باشد. شیک بودن برای وسایل نقلیه تجاری الزامی نیست، اما کارایی لازم است و این ون می تواند با یک پیشرانه هیبریدی راه اندازی شود.

در ایالات متحده، Stellantis Ram ProMaster و Ram ProMaster City را برای مشتریان خودروهای تجاری ارائه می دهد. فروش این دو ون تا 9 ماه اول سال 2023 افزایش یافته است. Ram 60,340 ون ProMaster و 12,333 ProMaster City ون را به فروش رسانده است که به ترتیب 44 و 21 درصد افزایش یافته است.

این جفت با فورد ترانزیت و ترانزیت کانکت محبوب رقابت می کنند. این خودروساز با فروش 98052 ترانزیت و 14124 دستگاه ترانزیت کانکت در سال جاری از همتای رم خود پیشی گرفت. بیضی آبی همچنین خودروهای تجاری سری E خود را به فروش می رساند که تا سپتامبر 2023 30503 فروش داشته است.

تنها دو هفته دیگر خلاصه کاملی از وسایل نقلیه تجاری “تصور مجدد” Stellantis خواهیم داشت. خودروساز این رویداد را پخش می‌کند و می‌توانید دوشنبه، 23 اکتبر، ساعت 9 صبح به وقت شرقی (3 بعدازظهر CEST) آن را تنظیم کنید.



منبع