این پورشه دست کم گرفته شده یک جواهر کمیاب است که می تواند مال شما باشد


لذت رانندگی با سقف باز همراه با طراحی لاغرتر، بخشی از DNA پورشه از سال 1952 بوده است، زمانی که 356 Speedster اولین خودروی این برند بود که ظاهر متمایز Speedster را به نمایش گذاشت. به سرعت تا سال 1994، علاقه مندان پورشه با تعداد محدودی از 936 اسپیدستر بر اساس پلت فرم 964 Carrera 2 مواجه شدند. یک نوع خارق‌العاده از آن مدل، 1 مورد از 15 دستگاهی که تا کنون ساخته شده است، به زودی به حراج گذاشته می‌شود.

خودرویی که در گالری زیر به تصویر کشیده شده است، با رنگ آبی دریایی به پایان رسیده و با یک فضای داخلی چرمی مشکی و آبی تزئین شده است، خودرویی که در گالری زیر به تصویر کشیده شده است، به اصطلاح Mega Speedster توسط متخصص بازار پس از فروش ویتوریو استروسک است. انحصار این جواهر کمیاب نه تنها در طرح رنگ سفارشی آن بلکه در بدنه عریض طراحی شده با استروسک متمایز و چراغ های جلوی پلی بیضی تکمیل شده است.

در زیر کاپوت، قلب خودرو یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر باکسر است که با یک گیربکس پنج سرعته دستی جفت شده است. البته این فقط در مورد قدرت نیست – این Speedster از سیستم تعلیق ارتقا یافته Strosek بهره می برد که روی چرخ های 17 اینچی OZ قرار دارد.

به داخل بروید و صندلی‌های سطلی Recaro با پشتی ثابت کارخانه، با ترکیبی از مشکی و آبی دریایی به استقبال شما می‌روند. فضای داخلی دارای امکانات مدرنی مانند تهویه مطبوع، استریو بلوتوث سونی و سرعت سنج با برند استروسک است. فقط 5907 مایل اصلی روی کیلومتر شمار وجود دارد.

همراه با یک گواهی اصالت پورشه و یک CarFax تمیز، این Strosek Mega Speedster بسیار کمیاب جای خود را در رجیستری پورشه، سندی از شجره نامه محترم آن، می گیرد. در جریان حراج Mecum Auction Kissimmee 2024 با قیمت تخمینی حراج بین 300000 تا 350000 دلار زیر چکش خواهد رفت.



منبع