Hyundai Ioniq 5 N Hit 144 MPH را در چرخش بانکی تماشا کنید


هیوندای آیونیک 5 N در یک مسیر فرعی به حداکثر فشار رسیده است و مرسدس پیش نمایش یک سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده با هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.

هیوندای آیونیک 5 N در مسیر آزمایشی با چرخش‌های انحصاری به‌طور مسطح پیش می‌رود

هیوندای N مدل‌های با عملکرد بالا را چگونه توصیف می‌کند و Ioniq 5 N اولین خودرویی است که موتور احتراقی را کنار گذاشته است. یک ویدیوی جدید سواری خودروی سریع السیر را در یک مسیر آزمایشی بیضی شکل با پیچ‌های دور نشان می‌دهد که در حین برخورد با یکی از پیچ‌های شیبدار به سرعت 144 مایل در ساعت (232 کیلومتر در ساعت) می‌رسد. در مسیرهای مستقیم، مدل برقی N به سرعت 165 مایل در ساعت (265 کیلومتر در ساعت) رسید که کمی بالاتر از حداکثر سرعت ادعا شده است.

یک ویدیوی جداگانه هیوندای Ioniq 5 N را در تست شتاب قبل از مقابله با مخروط ها در تست اسلالوم نشان می دهد. با کمک پد لغزش خیس و راه‌اندازی سیستم توزیع گشتاور N به سمت عقب، خودروی سریع السیر بدون زحمت در دستان یک راننده حرفه‌ای جابجا شد. ما فقط باید به آن صداهای جعلی موتور عادت کنیم، در حالی که این تعویض دنده مصنوعی حقه‌ای است که صادقانه نمی‌خواهیم آن را بررسی کنیم.

مرسدس دستیار مجازی MBUX با هوش مصنوعی را پیش‌نمایش می‌کند

تیزر مرسدس CES 2024

سال به پایان نزدیک می شود، که تنها می تواند به این معنی باشد که نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی نزدیک است. مرسدس در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس شرکت می کند تا تکامل دیگری از سیستم اطلاعات سرگرمی خود را نشان دهد. دستیار مجازی MBUX که اکنون هوش مصنوعی را در خود جای داده است، نوید ارائه تعاملی شبیه انسان را می دهد. تنها تیزر ظاهراً نشان می‌دهد که این فناوری در کلاس Concept CLA پیاده‌سازی شده است.

مشخص نیست که آیا کلاس مفهومی CLA – که اولین خود را در آمریکای شمالی جشن خواهد گرفت – دستخوش تغییرات دیگری شده است یا مرسدس فقط بر روی موارد هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. دستیار مجازی MBUX برای اجرا بر روی MB.OS اختصاصی در نظر گرفته شده است که با نسل بعدی CLA در سال 2024 معرفی خواهد شد. همچنین در CES، این ستاره سه پر یک نمونه اولیه استتار شده از کلاس G الکتریکی آینده را به ارمغان خواهد آورد.



منبع