این کمپینگ اتوبوس مدرسه با سقف مرتفع دارای یک مسیر مسابقه است که روی زمین نقاشی شده است


یک دقیقه است که ما شاهد ساخت کمپر اتوبوس مدرسه در مقیاس بزرگ هستیم. این یکی خیلی جالب است که نمی توان آن را نادیده گرفت. این بین المللی در سال 2007 که اخیراً در کانال YouTube Mobile Dwellings نمایش داده شده است، توسط مالکان مگان و لاندون ساخته شده است، و این فقط یک اتوبوس خراب با یک پوشش رنگ و یک تخت نیست. سقف 18 اینچ بریده شده و بلند شده است، که به این تبدیل اسکولی فضای زیادی برای تبدیل شدن به یک خانه تمام وقت برای یک خانواده سه نفره می دهد.

روند ساخت یک سال طول کشید تا به پایان برسد، و به راحتی می توان دلیل آن را در طول تور داخلی فهمید. از جلو شروع می شود، جایی که یک در واقعی خانه جایگزین درب تاشو اتوبوس مدرسه می شود. فضای اولیه زندگی بلافاصله پشت صندلی راننده است، جایی که دو کاناپه می توانند به تخت مهمان تبدیل شوند.

در طبقه بین آنها جایی است که شما یک مسیر مسابقه را پیدا خواهید کرد. پسر آنها عاشق بازی با ماشین های مسابقه اسباب بازی است، بنابراین آنها یک طرح نسبتاً پیچیده را مستقیماً روی زمین نقاشی کردند. هیچ حکاکی گوشه‌ای در اینجا اتفاق نمی‌افتد، اما ما گمان می‌کنیم که برای برخی از ماجراهای مسابقه‌ای سرگرم‌کننده کافی است.

پیست مسابقه کمپر

آشپزخانه در مرحله بعدی قرار می گیرد و بزرگتر از برخی از آشپزخانه های آپارتمانی که دیده ایم به نظر می رسد. میزهای دیواری تا می شوند تا فضا را کاملاً باز نگه دارند. در طرف مقابل یک پیشخوان بلوک قصابی با کابینت های بزرگ و یک اجاق گاز پروپان قرار دارد. یک جفت مخزن پروپان 15 گالنی که در بیرون ذخیره می شود سوخت اجاق گاز و بخاری آب گرم را تامین می کند. یک مخزن آب شیرین 100 گالن و 46 گالن ذخیره آب خاکستری نیز در کشتی وجود دارد.

اگر صحبت از آب شد، حمام به دو قسمت پشت آشپزخانه تقسیم شده است. یک طرف دارای دوش با نیمکت و نورگیر است که سینک و توالت کمپوست را در طرف دیگر باقی می‌گذارد. “اتاق خواب” پسر آنها بین آشپزخانه و حمام است، و همچنین یک واحد ترکیبی ماشین لباسشویی و خشک کن. اتاق خواب اصلی بیشتر قسمت پشتی را اشغال می کند، که همچنین دسترسی آزاد به فضای اختصاصی گاراژ در عقب دارد. این زوج همچنین یک سکوی کوچک از پشت و یک عرشه بزرگ روی پشت بام برای فضای بیشتر ساختند.

با بررسی اکانت اینستاگرام اختصاص داده شده به سفرهای آنها، به نظر می رسد که آنها از زندگی در جاده لذت می برند. جای تعجب نیست که آنها یک اسکولی باحال و دنج دارند تا آنها را به هر کجا که می خواهند ببرند.





منبع