این Chevy Astro Van دارای تبدیل RV در ژاپن است و شما می توانید آن را داشته باشید


ما در طول سال‌ها کمپینگ‌های سفارشی شورلت Astro را دیده‌ایم، اما فقط در حوزه خودت انجام بده. دیدن یک Astro با سقف مرتفع که به چیزی بیشتر از تزئینات چوبی و تلویزیون مجهز شده است غیرمعمول نبود. به همین دلیل است که ما به این موتورخانه مناسب Astro برای حراج در Bring a Trailer، کامل با آشپزخانه، حمام، و اتاق خواب کابوور علاقه مندیم.

تنها 28000 مایل در این RV وجود دارد – به طور خاص 27950 مایل – که به طور متوسط ​​فقط به 1000 مایل در سال می رسد. با توجه به تاریخچه ون، بیشتر سفرهای آن احتمالاً در سواحل ایالات متحده انجام نشده است. این توسط شرکتی به نام گرینلند برای فروش در ژاپن ساخته شده است. نام رسمی آن Matorun 190 است و پشت صندلی های جلو یک موتورخانه کوچک اما دنج با سرویس کامل با میز، سینک دوگانه در آشپزخانه، اجاق گاز کوچک، مایکروویو و حمام مرطوب قرار دارد. در ماه سپتامبر به ایالات متحده وارد شد و در حال حاضر در کالیفرنیا برای فروش است.

DSC05225_1-95780-scaled
1995_chevrolet_cvl-astro-cvl-astro-camping_DSC06698_1-80749-scaled
1995_chevrolet_cvl-astro-cvl-astro-camping_DSC06649_1-80456-scaled

هیچ اشاره ای به خروجی برق یا ظرفیت مخزن این موتورخانه نشده است، چیزی که خریداران علاقه مند در بخش نظرات حراج مطرح کرده اند. فروشنده نیز پاسخ نمی دهد، بنابراین متأسفانه ما چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد این آمار نداریم. علاوه بر این، هیچ تاییدی مبنی بر عملکرد این سیستم ها وجود ندارد، اگرچه عکس ها مطمئنا یک RV تند را نشان می دهند.

و در این زمینه، ما دوست داریم بدانیم که تبدیل RV چگونه انجام شده است. Astro یک ون تک بدنه با فریم فریم در مقابل یک وسیله نقلیه فول فریم است. به این ترتیب، Astro هرگز به عنوان یک کابین شاسی ارائه نشد، که معمولاً همان چیزی است که سازندگان برای تبدیل موتورخانه به آن مراجعه می کنند. طراحی unibody چنین چیزهایی را به میزان قابل توجهی سخت‌تر می‌کند، به همین دلیل است که ما در طول سال‌ها شاهد چنین تبدیل‌هایی نبوده‌ایم. و به همین دلیل است که این امر برای بازار ژاپن ایجاد شده است، جایی که کمپینگ های کوچک روزانه قلب ما را می دزدند.

1995_chevrolet_cvl-astro-cvl-astro-camping_DSC06672_1-80587-scaled
1995_chevrolet_cvl-astro-cvl-astro-camping_DSC06678_1-80623-scaled

در هر صورت، گفته می شود که این یکی کاملاً قانونی است و برای ماجراجویی با عنوان پاک کالیفرنیا آماده است. متأسفانه به نظر نمی رسد که این یک مدل چهار چرخ متحرک باشد، اما روی برخی لاستیک های تهاجمی آفرود سوار می شود. آنها بر روی چرخ‌های سه پره مشکی نصب شده‌اند، که ما گمان می‌کنیم می‌تواند از زمان خود در ژاپن باقی بماند.

همانطور که این مقاله منتشر می شود، قیمت پیشنهادی تا 9000 دلار است و حراج در 12 دسامبر به پایان می رسد. در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که پیشنهاد نهایی چه خواهد بود.



منبع