این SUV چینی را تماشا کنید که پس از برخورد با توپ ویرانگر شعله ور در حال دور شدن است



هر ماشینی باید قبل از اینکه به جاده برسد، مجموعه‌ای از تست‌های تصادف سخت را پشت سر بگذارد. اما ما هرگز تست تصادف به این شکل را ندیده ایم. ویدیوهای ارسال شده در TikTok و X نشان می‌دهد که یک شاسی بلند هونگکی (Hongqi SUV) در بازار چین (که به نظر می‌رسد یک HS5 جمع‌وجور است) مورد ضرب و شتم، ضرب و شتم و آتش‌سوزی قرار می‌گیرد – و از تمام آن جان سالم به در می‌برد.

این ویدئو با یک توپ شعله ور غول پیکر شروع می شود که به سمت سرنشین خودرو برخورد می کند، که HS5 به طرز شگفت انگیزی آن را به خوبی جذب می کند. درها را فرو می‌کند و کیسه‌های هوای جانبی را خاموش می‌کند، اما همین. برخی از نظر دهندگان پیشنهاد می کنند که توپ می تواند از پلاستیک ساخته شود – هنوز، این است در آتش.

از آنجا، Hongqi قبل از اینکه به دو دیوار آجری (یا چیزی شبیه به دیوارهای آجری) برخورد کند، از میدان انفجارهای جزئی عبور می کند. و در نهایت، آنها یک هاچ بک کوچک را روی سقف آن می اندازند – که به سختی قسمت بالای SUV را فرو می ریزد – قبل از اینکه بتواند با قدرت خود از آنجا دور شود.

مدل های Hongqi به گونه ای ساخته شده اند که سخت باشند. شی جین پینگ، رهبر چین و پرسنلش در لیموهای زرهی Hongqi N701 سوار می شوند. مشخص نیست که شاسی بلند موجود در این ویدئو همچنین یک وسیله نقلیه زرهی است که برای استفاده دولتی در نظر گرفته شده است یا خیر – اگرچه، انفجارها نشان می دهد که می تواند باشد.





منبع